loading...
oliv
Akbar Balinparast بازدید : 131 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

عینک هوشمند مخصوص ورزشکاران عرضه شد
شرکت رکون اینسترومنت عینک هوشمند Recon Jet را برای ورزشکاران و به خصوص دوندگان و دوچرخه سواران روانه بازار کرده است.این عینک هوشمند مجهز به حسگرهایی است که می تواند تمامی داده های بیومتریک و اطلاعات مربوط به محیط اطراف را برای کاربران به نمایش درآورد.

 

عینک هوشمند Recon Jet,عیک هوشمند مخصوص ورزشکاران, عینک هوشمند

 عینک هوشمند Recon Jet را می توان به گوشی هوشمند متصل کنند‎

 

علاقمندان همچنین می توانند این عینک هوشمند (Recon Jet) را به گوشی هوشمندشان متصل کنند و از آن برای عکاسی و تهیه تصاویر ویدیویی، ارسال و دریافت اطلاعات متنوع، یافتن دوستان و اعضای خانواده در محیط های مختلف و ... استفاده کنند.

 

عینک مخصوص ورزشکاران, عینک هوشمند Recon Jet, ویژگیهای عینک هوشمند

عینک هوشمند Recon Jet به شتاب سنج، قطب نما، بلوتوث مجهز است‎

 

البته سازندگان این عینک می گویند در گام اول آن را برای ورزشکاران عرضه کرده اند و قصد دارند در آینده عینک یاد شده را به پلاتفورمی مستقل مبدل نمایند. شرکت سازنده Recon Jet پیش از این عینکی به نام رکون اسنو2 را برای علاقمندان به ورزش های زمستانی با امکاناتی مشابه روانه بازار کرده بود که برقراری تماس همراه را ممکن می کند.

 

Recon Jet از نمایشگر عریض با نسبت 16 به 9 هم برخوردار است که در برابر چشم سمت راست کاربر قرار می گیرد و برای مشاهده اطلاعات قابل استفاده است. این عینک هوشمند به شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، جی پی اسف بلوتوث و وای – فای هم مجهز است.

منبع : farsnews.com

Akbar Balinparast بازدید : 289 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اخبار,قابلیت جدید گوگل,اخبار تکنولوژی

با قابلیت جدید گوگل اگر شما گوشی اندرویدی خود را در خانه یا محل کار گم کنید با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت، به راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید.

قابلیت جدید، ساده و رایگان گوگل هم‌اکنون با تمام گوشی‌های اندرویدی کار می‌کند.
با این قابلیت اگر گوشی شما زیر مبل یا جای دیگری در خانه گم شود، کافیست عبارت "گوشی مرا پیدا کن"(FIND MY PHONE) را در گوگل جست‌وجو کنید که باعث می‌شود گوشی شما شروع به زنگ زدن کند.


اگر گوشی شما جایی باشد که نتوانید صدای زنگ آن را بشنوید، محل گوشی در نقشه گوگل نمایش داده می‌شود.برای استفاده از این قابلیت باید گوشی و رایانه ای که با آن جست‌وجو را انجام می‌دهید به یک حساب کاربری گوگل متصل و آنلاین باشند.

اخبار تکنولوژی - باشگاه خبرنگاران

Akbar Balinparast بازدید : 112 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اخبار,اخبار تکنولوژی ِ,اخبار سونی

"« شرکت سونی امروز (دوشنبه) به شکل رسمی پرچم دار جدید خود را با نام Xperia Z4 در ژاپن رونمایی کرد. این هوشمند اندرویدی در طراحی شباهت بسیار زیادی به نسخه قبلی خود یعنی Z3 دارد و تنها در سخت افزار تفاوت های اندکی با این نسخه قبلی دارد. این موضوع منجر به آن شده است که برخی از همین ابتدا انتقاداتی به این خط سیر سونی داشته باشند. .

شرکت سونی امروز (دوشنبه) به شکل رسمی پرچم دار جدید خود را با نام Xperia Z4 در ژاپن رونمایی کرد. این هوشمند اندرویدی در طراحی شباهت بسیار زیادی به نسخه قبلی خود یعنی Z3 دارد و تنها در سخت افزار تفاوت های اندکی با این نسخه قبلی دارد. این موضوع منجر به آن شده است که برخی از همین ابتدا انتقاداتی به این خط سیر سونی داشته باشند.

به گزارش «تابناک» هوشمند جدید شرکت سونی با نام Xperia Z4 امروز رسما رونمایی شد و آنچه در ابتدا میتوان در خصوص این هوشمند گفت این است که طراحی آن کاملا شبیه به نسخه قلی بود و تنها در سخت افزار تفاوت هایی را شاهد هستیم.

این هوشمند جدید اکنون از صفحه نمایش 5.2 اینچ با وضوح Full HD برخوردار است و پردازشگر Snapdragon 810 از نوع 64 بیتی در آن استفاده شده است. همچنین این هوشمند مجهز به نسخه جدید اندروید یعنی Lollipop است:



از دیگر امکانات سخت افزاری این هوشمند باید به وجود 3 گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی 32 گیگابایت اشاره کرد که این حافظه داخلی میتواند به همراه یک حافظه خارجی از نوع Micro SD تا 128 گیگابایت افزایش یابد.

در خصوص دوربین این هوشمند باید گفت که Z4 یک دوربین 20.7 مگاپیکسل در قاب پشت به عنوان دروبین اصلی و یک دوربین Wide Angel 5.1 مگاپیکسل به عنوان دوربین جلو را در طراحی خود جای داده است. همچنین باتری این هوشمند از نوع 2930mAh میباشد که تقریبا برای استفاده از دستگاه در طول یک روز جوابگو است:

اخبار,اخبار تکنولوژی ِ,اخبار سونی

 

همچنین مورد دیگری که در خصوص این هوشمند باید به ان اشاره کرد این است که همانند سایر هوشمند های خط سیر Xperia Z پرچم دار جدید نیز مجهز به تکنولوژی ضد آب است و آنگونه که سونی اشاره کرده این هوشمند قادر است تا در عمق 1.5 متر برای مدت 30 دقیقه بدون هیچ آسیبی دوام آورد.

این هوشمند در رنگهای سفید، سیاه، مسی و آکوا ابتدا در ژاپن عرضه خواهد شد و تاریخ عرضه آن تابستان عنوان شده. هنوز در خصوص بهای این هوشمند هیچ اظهار نظری نشده است.

اما از همین ابتدای رونمایی رسمی از این هوشمند برخی انتقادات تند و تیز به شرکت سونی در شبکه های اجتماعی و برخی وب سایت های خبری دیده میشود. اولین این انتقادات مربوط به این نکته است که این هوشمند عملا نسخه ای دیگر از هوشمند قبلی یعنی Xperia Z3 است.

اخبار,اخبار تکنولوژی ِ,اخبار سونی

 

صرف نظر از برخی تغییرات سخت افزاری در این نسخه، هم در طراحی و هم در کارایی این هوشمند با Z3 مقایسه میشود و حتی تغییرات سخت افزاری نیز از نظر عده ای چندان مجاب کننده نیست.



برای مثال صفحه نمایش و اندازه آن دقیقا مشابه با Z3 است و در حالی که بسیاری از تولید کنندگان اکنون از وضوح QHD در هوشمند های پرچم دار خود بهره میبرند، سونی همچنان به وضوح Full HD پایبند مانده است.

 

البته سونی اشاره کرده است که این موضوع بیش از همه در عدم موضوعیت استفاده از وضوح بیش از این در هوشمند ها و همچنین مزایای استفاده از وضوح کمتر در عمر بیشتر باتری است.

تنها پردازشگر این گوشی نسبت به مورد قبلی تفاوت داشته است. حتی دوربین آن نیز دقیقا مشابه Z3 میباشد و تنها دوربین جلوی آن کمی بهبود یافته است.

 

همه اینها در کنار طراحی مشابه آن با Z3 منجر به آن شده است که از هم اکنون برخی یک شکست تجاری را برای سونی در رقابت با رقبای اصلی خود به ویژه سامسونگ و ال جی پیش بینی کنند.

البته هنوز تا زمان انتشار و عرضه رسمی این هوشمند زمان زیادی باقی مانده است و نمیتوان به سرعت در خصوص آن اظهار نظر کرد.

 

اخبار تکنولوژی - تابناک

Akbar Balinparast بازدید : 208 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

نکاتی که می‌توانست  گوشی هوشمند اکسپریا زد4 Xperia Z4 بهتر کند
همان‌طور که مطلع هستید، گوشی هوشمند اکسپریا زد ۴ رسماً معرفی شد.

مشخصات گوشی سونی اکسپریا زد4 Xperia Z4 :   صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، پردازنده ۶۴ بیتی ۸ هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۱۰، سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا به ۱۲۸ گیگابایت با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی مشخصات گوشی هوشمند اکسپریا زد4 Xperia Z4 است

دوربین ۲۰.۷ مگا پیکسلی در قاب پشتی به همراه دوربین سلفی واید ۵.۱ مگا پیکسلی از دیگر مشخصات گوشی هوشمند اکسپریا زد4 Xperia Z4  سونی است که از یک باتری ۲۹۳۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است و به اندروید ۵ مجهز است.

 

اکسپریا زد۴,گوشی هوشمند اکسپریا زد ۴,مشخصات گوشی سونی اکسپریا زد4

اکسپریا زد ۴ Xperia Z4 صفحه نمایشش را نسبت به نسل قبلی ارتقا نداده

 

با مقایسه مشخصات سخت‌افزاری اکسپریا زد ۴ Xperia Z4 نسبت به نسل قبلی این دستگاه، شاهد پیشرفت‌های دست و پا شکسته هستیم که می‌تواند فروش این محصول را با مشکل مواجه کند؛ به همین منوال در ادامه قصد داریم ۴ چیزی که می‌توانست اکسپریا زد ۴ Xperia Z4 به گوشی هوشمند واقعاً بهتری تبدیل کند را بازگو کنیم.


** وضوح تصویر QHD
در حالی که اکثر گوشی‌های بالا رده ۲۰۱۵، از صفحات نمایش QHD و گاها ۴k استفاده می‌کنند، سونی وضوح تصویر صفحه‌نمایش اکسپریا زد ۴ Xperia Z4 را نسبت به نسل قبلی ارتقا نداده و به همان کیفت فول اچ‌دی بسنده کرده است.

 


هرچند صفحه‌نمایش اکسپریا زد ۳ یکی از بهترین‌های زمانه خود محسوب می‌گردید، اما با این حال علاقه‌مندان به محصولات سونی، انتظار به کار گیری صفحه‌نمایش QHD را در پرچم‌دار اکسپریا زد ۴ Xperia Z4 داشتند.

 

 

Xperia Z4,گوشی هوشمند اکسپریا زد ۴,مشخصات گوشی سونی اکسپریا زد4

حتی پس‌زمینه اکسپریا زد ۴ Xperia Z4 نسبت به نسل قبلی هیچ تغییری نکرده است

 
** تغییر ساختار کلی
در نگاه اول تفاوت خاصی در ظاهر اکسپریا زد ۴ Xperia Z4 و نسل قبلی این محصول مشاهده نشود، این در حالیست که اکثر گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۵ ظاهری مدرن به خود گرفته‌اند.

 

Xperia Z4,اکسپریا زد۴,مشخصات گوشی سونی اکسپریا زد4

دوربین اکسپریا زد ۴ Xperia Z4 همچنان از قابلیت لرزش گیر اپتیکال محروم است

 

اکسپریا زد ۴ Xperia Z4 همچون نسل قبلی با بدنه‌ای سبک، تمام فلزی با گوشه‌هایی گرد و براق راهی بازار خواهد شد. این نسل از پرچم‌دار سونی در رنگ‌های سفید، سیاه، مسی و سبزآبی و با پشتیبانی از استاندارد IP6 ضد گردوغبار و استانداردهای IP5 و IP8 ضد آب عرضه خواهد شد.

 

** لرزش گیر اپتیکال دوربین
بر اساس اطلاعات منتشر شده، سونی از همان ماژول دوربین اکسپریا زد ۳ در پرچم‌دار جدید خود استفاده کرده و این بدان معناست که دوربین اکسپریا زد ۴ Xperia Z4 همچنان از قابلیت لرزش گیر اپتیکال محروم است.

 

لنوو چندی پیش نشان داد که می‌توان تثبیت کننده تصویر را در گوشی هوشمندی به ضخامت ۶.۴ نیز جای داد، با این حال مدیران سونی همچنان بر این عقیده‌اند که می‌توان از لرزش گیر اپتیکال دیجیتالی دوربین همانند چیزی که در آیفون ۶ شاهد به کار گیری آن‌ها هستیم، به جای نمونه سخت‌افزاری استفاده کرد.

 

Xperia Z4,اکسپریا زد۴,گوشی هوشمند اکسپریا زد ۴

تفاوت خاصی در ظاهر اکسپریا زد ۴ Xperia Z4 و نسل قبلی این محصول مشاهده نشده

 

** بازنگری در رابط کاربری
طبق تصاویری که سونی از پرچم‌دار جدید خود منتشر کرده، قسمت جلوی، رابط کاربری و حتی پس‌زمینه اکسپریا زد ۴ Xperia Z4 نسبت به نسل قبلی هیچ تغییری نکرده است.

هرچند گوشی‌های سونی به یکی از محبوب‌ترین رابط‌های کاربری محصولات اندرویدی تجهیز گردیده‌اند، اما این شرکت می‌توانست با اعمال تغییراتی هرچند جزئی، ظاهر تکراری قسمت جلوی این محصول را به حاشیه براند.

منبع : farnet.ir

Akbar Balinparast بازدید : 110 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

متخصصان با بررسی ساختار روت کردن گلکسی اس6 و گلکسی اس 6 اج متوجه شده‌اند که در صورت انجام این کار، امکانات متعددی در این همراه‌های هوشمند غیرفعال خواهند شد که مهم‌ترین آن‌ها سیستم پرداخت الکترونیکی سامسونگ است.

سامسونگ پس از سالی فاجعه بار و محصولاتی تکراری مانند گلکسی اس 5، سرانجام با عرضه گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج موفق شد تا کمی نظرات عمومی را نسبت به خود بهبود ببخشد و این دستگاه‌های جدید به سرعت در میان منتقدان و کاربران محبوب شدند.

موضوعی که در ابتدای عرضه هریک از تلفن‌های همراه هوشمند رخ می‌دهد این است که بسیاری از افراد به سرعت برای روت کردن دستگاه اقدام می‌کنند ولی اگر همراه هوشمند شما یکی از این دو مدل است پیشنهاد می‌کنیم که قبل از روت کردن تلفن خود اندکی صبر کرده و این خبر را بخوانید.

بنا به بررسی‌های انجام شده مشخص شده است که در صورت روت کردن گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج، تعدادی از امکانات کلیدی آن‌ها از روی تلفن همراه پاک خواهد شد و استفاده از این امکانات بر روی دستگاه‌های روت شده امکان‌پذیر نخواهد بود. مهم‌ترین امکان در میان این موارد نیز به سیستم پرداخت دیجیتالی سامسونگ بازمی‌گردد.

سیستم پرداخت دیجیتالی سامسونگ هنوز در هیچ کشوری فعال نشده است ولی به علت سادگی عملکرد آن می‌توان انتظار داشت که به سرعت در تمام جهان استفاده از آن باب شود. این سیستم به جای استفاده از NFC (کاری که اپل انجام داده است) به صاحبان مغازه‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند از کارت‌خوان‌های مجهز به نوار مغناطیسی برای میزبانی از سیستم پرداخت سامسونگ استفاده کنند.

به این ترتیب علیرغم اینکه روت کردن تلفن‌های همراه هوشمند، مزایای مخصوص خود را به همراه دارد ولی بازهم این سیستم پرداخت می‌تواند به اندازه کافی باارزش باشد تا از روت کردن گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج خود چشم‌پوشی کنید.

 

اخبارتکنولوژی - جام جم

 
Akbar Balinparast بازدید : 158 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

وای‌فای هیبریدی ابداع شد
فناوری جدیدی موسوم به WiFO ابداع شده که با استفاده از آن شبکه‌ای متشکل از چند کاربر که از دستگاه‌های مجهز به وای‌فای استفاده می‌کنند با پهنای باند قابل توجه از شبکه پرسرعت بهره‌مند می‌شوند.

 

با وجود انبوهی از تجهیزات مجهز به فناوری وای‌فای این امکان قابل تصور است که چند فرد در تلاش باشند تا به طور همزمان به یک شبکه متصل باشند و زمانی که صحبت از به‌کارگیری این فناوری در محیط‌های عمومی می‌شود این رقم را باید در چند صد نفر ضرب کرد که این به معنای افت فاحش پهنای باند می‌شود. اکنون گروهی از محققان در دانشگاه اورگان برای حل این مشکل سیستم جدیدی موسوم به WiFO ابداع کرده‌اند که در تلفیق با LED‌های مادون قرمز، پهنای باند وای فای را تا ۱۰ برابر افزایش می‌دهد.

 

نکته جالب توجه در این ابتکار عمل جدید این است که نه تنها تبادلات فرکانس رادیویی بلکه تبادلات نوری نیز به طور همزمان در این شبکه ارتقا یافته و با سرعت بالایی انجام می‌پذیرد. به این دلیل می‌توان این فناوری جدید را وای‌فای هیبریدی عنوان کرد.
منبع : mehrnews.com

Akbar Balinparast بازدید : 137 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

شرکت خودروسازی جنرال موتورز از یک خودروی مفهومی رونمایی کرده که با اشاره چشم روشن می‌شود.

خودروی Chevrolet-FNR از یک طراحی کپسولی در کنار سایر ویژگی‌های جالبش برخوردار است.
اگرچه این خودرو اکنون تنها حالت مفهومی دارد، اما نگاهی اجمالی از آنچه سازندگان برای عصر آینده خودروهای خودران در نظر دارند را ارائه کرده است. خودروی Chevrolet-FNR در نمایشگاه Gala Night جنرال موتورز در شانگهای به نمایش درآمده است و هدف از ساخت آن، تولید یک خودروی هوشمند منحصربفرد برای مشتریان جوان آینده با استفاده از فناوری نوآورانه شبکه خودرو عنوان شده است.

چراغ‌های جلو و عقب خودرو، کریستال لیزری بوده و درهای آن به شکل بال سنجاقک طراحی شده و به سمت بالا باز می‌شود؛ همچنین از موتورهای چرخ الکتریکی مغناطیسی بدون توپی و یک سیستم شارژ خودکار بی‌سیم برخوردار است.

حسگرها و رادار سقفی در این خودرو برای نقشه‌برداری از محیط اطراف در حالت رانندگی خودکار مورد استفاده قرار گرفته و می‌توان با استفاده از فناوری شناسایی عنبیه آن، خودرو را با اشاره چشم روشن کرد.

در زمان رانندگی خودکار، صندلی‌های جلوی خودرو به صورت 180 درجه به سمت صندلی‌های عقب برگشته تا راننده بتواند با سایر سرنشینان صحبت کند. راننده می‌تواند با استفاده از ابزار کنترل ژست در هر زمان به حالت کنترل دستی برگردد.

به گفته سازندگان، این تنها یک خوردوی مفهومی بوده و از این رو هنوز زمان دقیقی برای ساخت و معرفی آن به بازار معین نشده است. این خودرو در دهمین سالگرد معرفی خودروی شورولت توسط جنرال موتورز به نمایش درآمده است.

اخبار,اخبار تکنولوژی ,خودرویی که با اشاره چشم روشن می‌شود

 

اخبار,اخبار تکنولوژی ,خودرویی که با اشاره چشم روشن می‌شود

 

 

اخبار تکنولوژی - ایسنا

Akbar Balinparast بازدید : 138 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

باریک ترین تبلت جهان + عکس

توشیبا در نمایشگاه CES 2012 از باریک ترین تبلیت دنیا رو نمایی مي کند.

باریک ترین تبلت حال حاضر جهان که Excite X10 نام دارد 10/1 اینچ است و وزنی معادل 558 گرم دارد که از آی پد 630 گرمي ، سبک تر است. 

این تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید 3.2 و پردازنده Dual Core با سرعت 1.2 گیگاهرتز و همچنین نمایشگری با رزولوشن 1280x800 پیکسل خواهد بود.

 

تبلت,تبلت جدید,انواع تبلت,تبلت توشیبا

 

تبلت,تبلت جدید,انواع تبلت,تبلت توشیبا

این تبلت هیجان انگیز دارای پورت های  HDMI، USB 2.0 و Micro SD است و عمر باتری آن نیز 7 ساعت می باشد.

 

تبلت,تبلت جدید,انواع تبلت,تبلت توشیبا

 

دوربین جلوی این تبلت 2 مگا پیکسل و دوربین پشت آن هم 5 مگاپیکسل است.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران

 

Akbar Balinparast بازدید : 124 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

نگاهی به نازک‌ترین و سبک‌ترین تلفن هوشمند دنیا iPhone 5 + تصاوير

آیفون 5 - شرکت اپل در کنفرانسی به طور رسمی از تازه ترین تلفن هوشمند خود با نام iphone 5 پرده برداری کرد.

 

اپل,آیفون,آیفون 5,قیمت آیفون 5

 

پس از مدت ها انتظار شب گذشته اپل از آخرین نسخه ی iphone  پرده برداری کرد.

سال گذشته در هنگام معرفی iphone 4s بسیاری از مشتاقان محصولات این شرکت انتظار معرفی iphone 5 را داشتند اما اپل یک سال صبر کرد تا سایر رقبایش مانند سامسونگ و نوکیا محصولات خود را نشان دهند و از آخرین ابداعات آنها با خبر شود و سپس محصول ویژه ی خود را روانه ی بازار کند.

در زیر به بررسی ویژگی های iphone 5 می پردازیم.

 

اپل,آیفون,آیفون 5,قیمت آیفون 5

 

اپل,آیفون,آیفون 5,قیمت آیفون 5

 

ظاهر iphone 5

- جنس  iphone 5 تماما از آلومینیوم و شیشه است.- در دو رنگ سیاه و سفید مایل به نقره ای قرار است وارد بازار شود .- ضخامت آن در حدود 7.6 میلی متر است که توانسته لقب نازکترین تلفن هوشمند را به خود اختصاص دهد.- وزنش در حدود 120 گرم است که توانسته لقب سبکترین تلفن هوشمند را به خود اختصاص دهد.

 

اپل,آیفون,آیفون 5,قیمت آیفون 5

 

سخت افزار های داخلی iphone 5

-استفاده از پردازنده ی A6 به جای A5 که در نسخه های قبلی وجود داشت ، سرعت پردازش این دستگاه را دو برابر کرده است.

 

اپل,آیفون,آیفون 5,قیمت آیفون 5

 

-از شبکه ی مخابراتی LTE پشتیبانی می کند

-سه میکروفن در داخل این تلفن هوشمند وجود دارد

-از تکنولوژی WI-FI جدید بهره مند است

-دارای گرافیکی قابل مقایسه با کنسول های بازی می باشد

 

دوربین iphone 5

-از دوربین 8 مگاپیکسلی بهره مند است

-قابلیت عکس برداری پاناروما با کیفیت 28 مگاپیکسلی دارد

-قابلیت ضبط تصاویر ویدئو با کیفیت 1080 HD را دارد

-استفاده از 40 فیلتر نوری نوری کیفیت تصویر برداری در شب را بالا برده است

 

اپل,آیفون,آیفون 5,قیمت آیفون 5

 

صفحه نمایش iphone 5

-دارای صفحه نمایش 4 اینچی است-صفحه نمایش ریتنا ی iphone 5 قابلیت نمایش 326 پیکسل در هر اینچ را دارد-ابعاد تصویر در آن 16 به 9 است

لوازم جانبی iphone 5-استفاده از کابل جدید Lightning برای اتصال به برق-تبدیل کابل جدید به کابل های قدیمی تر وجود دارد

 

اپل,آیفون,آیفون 5,قیمت آیفون 5

 

سیستم عامل  iphone 5

- از سیستم عامل جدید ios 6 در iphone 5 استفاده شده است

قیمت

 - 199 ، 299 ، 399 دلار

 

منبع:باشگاه خبرنگاران

 

Akbar Balinparast بازدید : 130 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

سازگاری با ویندوز 8؛

ورود آلترابوکها با صفحات لمسی/ نگهداری شارژ تا 12 ساعت

با ورود ویندوز 8 بسیاری از سازندگان سخت افزار از این فرصت استفاده کرده و محصولات جدید خود را که از فناوری لمسی و سیستم عامل جدید مایکروسافت استفاده می کند، در نمایشگاه IFA برلین معرفی می کنند.

شرکت ایسر یکی از تولید کنندگان سخت افزار است که آلترابوکهای جدید خود را با عنوان سری M3 با صفحه لمسی ارائه کرده که از سیستم عامل ویندوز سود می برد.

سری M3 برخلاف سری نت بوکهای جدید سری V5 می تواند به 10 نقطه لمسی همزمان روی صفحه 15.6 اینچی بدون قاب خود که وضوح تصویر 1366 x 768 دارد، پاسخ دهد.

 

ایسر,لپ تاپ ایسر,نوت بوک ایسر,لپ تاپ acer

 

این آلترابوکها دارای آخرین پردازشگر اینتل i3 یا i5 هستند، کارت گرافیکی این آلترابوکها GeForce GT640M GPU با حافظه ویدئویی آن بورد یک گیگابایت، بیش از 6 گیگابایت رم DDR3 داشته و بیش از 500 گیگابایت ظرفیت دارد.

آلترابوک چیست ؟

آلترابوک نسل جدیدی از خانواده‌های لپ تاپ است که اواخر سال 2011 توسط شرکت اینتل معرفی و ثبت شد. این کامپیوترهای قابل حمل ویژگی هایی همچون وزن کم، ضخامت بسیار کم، سرعت بوت شدن بالا اندازه کوچک و عمر باتری زیاد نسبت به لپ تاپ ها هستند.

 

ایسر,لپ تاپ ایسر,نوت بوک ایسر,لپ تاپ acer

 

آلترابوک ایسر با ضخامت 22 میلیمتری، وزن 2.3 کیلومتری و ویندوز 8 است که ظرف 2.5 ثانیه شما را آنلاین می کند و باطری آن به طور متوسط 8 ساعت کار می کند. پورتهای یواس بی 2.0 و 3.0 و همچنین HDMI از دیگر ویژگیهای این آلترابوک است که اندازه صفحه پد لمسی خود را نیز افزایش داده است.

آلترابوکهای Aspire S7  نیز در صفحات 11.6 اینچی یا 13.3 اینچی ارائه شده و چون سری M3 می توانند همزمان به 10 نقطه لمسی همزمان پاسخ دهند. این نت بوکها دارای آخرین پردازشگر i5 یا i7 هستند و کارت گرافیک HD 4000 ، رم 4 گیگی و ظرفیت هارد 256 است.

آلترابوکهای بزرگتر از این سری می توانند تا 12 ساعت شارژ خود را حفظ کنند اما مدلی که صفحه نمایش لمسی آن 11.6 اینچ است تا 9 ساعت شارژ خود را حفظ می کند.

 

منبع:خبرگزاری مهر

 

Akbar Balinparast بازدید : 223 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

جدول آماری برنامه های دانلود شده موبایل/ 90 درصد دانلودها رایگان است

برنامه دانلود شده موبایل - براساس تحقیقات انجام شده توسط شرکت پژوهش و مشاوره در زمینه فناوری اطلاعات گارتنر 90 درصد برنامه های اجرایی دانلود شده برای تلفنهای همراه در سال 2012 از میان برنامه های رایگان بوده است و میزان دانلود این برنامه ها در طول سال جاری از 45.6 میلیارد متجاوز می شود.

 

دانلود,برنامه موبایل,دانلود برنامه موبایل,دانلود رایگان برنامه موبایل

 

 

شرکت پژوهش و مشاوره فناوری اطلاعات گارتنراعلام کرد که تعداد برنامه های دانلود شده سال  2012 از 45.6 میلیارد عبور می کند اما 40.1 میلیارد آن را برنامه های رایگان تشکیل داده و 5 میلیارد آنها در میان برنامه های غیر رایگانی است که باید برای دانلود آنها هزینه پرداخته کرد.

 

دانلود,برنامه موبایل,دانلود برنامه موبایل,دانلود رایگان برنامه موبایل

 

 

سندی شن مدیر تحقیقات گارتنر در رابطه با برنامه های اجرایی که کاربران خریداری می کنند، گفت: 90 درصد این برنامه ها کمتر از 3 دلار هزینه دارند. برنامه های اجرایی کم هزینه اکثریت دانلودها را تشکیل داده اند، برنامه های اجرایی بین 99 سنت و 2.99 دلار نیز 87.5 درصد این برنامه ها را در سال 2012 تشکیل داده و پیش بینی می شود که تعداد آنها در سال 2016 به 96 درصد برسد.

 

دانلود,برنامه گوشی,دانلود برنامه گوشی,دانلود رایگان برنامه گوشی

 

گارتنر انتظار دارد که برنامه های App Store ( فروشگاه برنامه های اجرایی اپل) در سال 2012 بیش از 21 میلیارد دانلود داشته باشد که افزایش قابل توجهی نسبت به سال 2011 خواهد بود و می تواند نشان دهنده تقاضای مستمر برای دریافت برنامه های اجرایی باشد.

برایان بلاو مدیر تحقیقات گارتنر اظهار داشت: سهم بازار اپل در این رابطه بزرگترین سهم است که 25 درصد تمام برنامه های اجرایی تمام فروشگاه ها را به خود اختصاص داده است.

تحلیلگران گارتنر اظهار داشتند درکنار چند فروشگاه برنامه اجرایی شرکتهای جهانی ارائه کننده سیستم عاملها چون App Store شرکت اپل، Google Play سیستمهای اندروید از شرکت گوگل و Windows Phone Marketplace شرکت مایکروسافت، فروشگاه های شخص ثالثی هم فعالیت می کنند که با نام برند تجاری خود کاربران را جذب کرده یا از فقدان بازیگران اصلی در برخی از بازارها سود می برند.

 

منبع: مهر

Akbar Balinparast بازدید : 122 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

رویداد مشترک ال جی و کوالکام در 19 سپتامبر

گوشی ال جی - شایعات و اخبار مختلفی منتشر شده که براساس آنها می بایست انتظار داشت که در هفته آینده شرکت ال جی از اسمارت فونی جدید رونمایی نماید. شرکت ال جی با ارسال دعوتنامه هایی برگزاری رویدادی در تاریخ ۱۹ سپتامبر را تایید کرده است.

ما تاکنون مجموعه ای از تلفن های همراه هوشمند که اخیرا معرفی شده اند، از سری جدید لومیا نوکیا گرفته تا محصولاتی از موتورولا، سامسونگ و البته شرکت اپل را دیده ایم. در حالیکه جزئیاتی زیادی از این دعوتنامه بدست نمی آید، اما به نظر می رسد که این مراسم برای معرفی یک اسمارت فون جدید باشد.

همانطور که می دانید این شرکت اخیرا نام اسمارت فون قدرتمند Optimus G را مطرح کرده است، اسمارت فونی که از پردانده ۴ هسته ای قدرتمند Snapdragon S4 به همراه دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی و قابلیت اتصال LTE بهره می برد.

این رویداد با عنوان ‘Live without boundaries’ یا “زندگی بدون مرز” با همکاری مشترک شرکت های ال جی و کوالکام  در تاریخ ۱۹ سپتامبر برگزار خواهد شد. به هر حال می بایست تا زمان برگزاری این رویداد صبر کرد و دید که نتیجه همکاری این دو شرکت بزرگ چه چیزی خواهد بود.

 

منبع: پی سی وار

Akbar Balinparast بازدید : 171 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

تلفن هوشمند Xperia SL سونی در آغاز سپتامبر می‌آید

گوشی سونی اکسپریا اس ال -  Xperia SL به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری سریع که تنها با فشردن یک کلید در مدت کمی بیش از یک ثانیه از حالت آماده‌بکار، عکس‌برداری می‌کند.

 

 

گوشی سونی,گوشی  Xperia SL, Xperia SL

 

 

ارتباطات همراه سونی اعلام کرد که تلفن هوشمند جدید Xperia SL این شرکت در اوایل ماه سپتامبر در امارات عربی متحده در دسترس خواهد بود. 

Xperia SL، براساس Xperia S محبوب، که در گزارشی از شرکت استراتژی آنالیتیکس به عنوان تلفن هوشمند مجهز به واضح‌ترین صفحه نمایش *HD شناخته شده است، طراحی شده و به همان صفحه نمایش خیره‌کننده ۴.۳ اینچی برای نمایش فوق‌العاده و شفافیت و وضوح عالی مجهز شده است. 

علاوه بر این هر دو دوربین پشتی وجلویی گوشی امکان ضبط ویدیو به صورت HD را داشته و با امکان چت ویدیویی HD و اتصال آسان HDMI به تلویزیون برای مصرف‌کنندگان امکان لذت بردن از تمامی محتوای مورد علاقه‌شان بر روی یک صفحه نمایش بزرگ را فراهم می‌آورند. 

 

Xperia SL به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری سریع که تنها با فشردن یک کلید در مدت کمی بیش از یک ثانیه از حالت آماده‌بکار، عکس‌برداری می‌کند، مجهز بوده و با پردازنده قدرتمند ۱.۷ گیگاهرتزی دو هسته‌ای برای عملکرد فوق سریع ارائه می‌شود. Xperia SL مبتنی بر آندروید ویرایش ۴.۰ (بستنی حصیری) می‌باشد. 

اسپریدون گوستیس، مدیر کل بازاریابی ارتباطات همراه سونی در خاورمیانه و آفریقا گفت: " Xperia SL، خط موفقیت Xperia S را ادامه می‌دهد. این تلفن‌های هوشمند نسل آینده ، با در اختیار گرفتن هیجان وضوح بالا و شکل ظاهری منحصر به فرد اعضای این سری به مردم امکان کاربری‌هایی فراتر را می‌دهند.

ما انتظار داریم Xperia SL بتواند با ویژگی‌های خلاقانه‌ای چون باز کردن قفل دستگاه با تشخیص چهره، پاسخگوی خلاقیت جوانان نابغه در فناوری و کاربران تجاری تلفن باشد." 

Xperia SL به منظور ارائه سرگرمی‌های خارق‌العاده با برنامه‌های کاربردی موسیقی نامحدود (Music Unlimited) و ویدئوی نامحدود (Video Unlimited) از شبکه سرگرمی‌های سونی به صورت از پیش بارگذاری شده ارائه شده و نیز داری گواهی PlayStation™ می‌باشد. 

سه برنامه کاربردی رسانه‌ای ‌جدید (واکمن (WALKMAN)، آلبوم (ALBUM) و فیلم‌ها (MOVIES))تجربه‌ای بهینه شده از سرگرمی را که با بهترین تکنولوژی‌های سونی و اتصال به رسانه‌های اجتماعی برای به اشتراک‌گذاری محتوا در بین دوستان تلفیق شده اند، ارائه می‌نمایند. 

ویژگی‌های کلیدی Xperia SL: (گوشی سونی اکسپریا اس ال)

• نمایش واقعی با موتور پردازش تصوی براویا موبایل روی صفحه نمایش ۴.۳ اینچی HD و همچنین دوربین جلویی (۷۲۰p) و دوربین پشتی (۱۰۸۰p ) برای تصویربرداری HD. 

 

****گوشی سونی اکسپریا اس ال ****

 

• به اشتراک‌گذاری HD از طریق DLNA، HDMI و BRAVIA Sync برای نمایش آسان و سریع محتوا بر روی سایر صفحات نمایش. 

 

****گوشی سونی اکسپریا اس ال ****

 

• ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی فلش و پردازنده دو هسته‌ای ۱.۷ گیگاهرتزی، عملکرد فوق سریع را برای دسترسی به بازی‌ها، مرور وب و برنامه‌های کاربردی به مصرف کنندگان ارائه می‌نماید. 

 

****گوشی سونی اکسپریا اس ال ****

 

• دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی با حسگر Exmor R™ سونی که امکان عکس‌برداری در مدت زمانی کمی بیش از یک ثانیه از حالت آماده‌بکار را فراهم می‌آورد. 

 

****گوشی سونی اکسپریا اس ال ****

 

• ارتباطات برد نزدیک (NFC) امکان دسترسی به طیف رو به رشدی از برنامه‌های کاربردی و خدمات مبتنی بر NFC و همچنین تگ‌های هوشمند Xperia SmartTags را فراهم می‌آورد 

 

****گوشی سونی اکسپریا اس ال ****

 

Xperia SL با قیمت ۲۰۴۹ درهم امارات عربی متحده در فروشگاه‌های معتبر محصولات الکترونیکی به فروش خواهد رسید.

 

منبع : ایتنا

 

Akbar Balinparast بازدید : 139 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

سامسونگ و تولید سنسور 13MP مخصوص موبایل

سامسونگ - شرکت قدرتمند کره ای تولید کننده انواع لوازم الکترونیکی یعنی سامسونگ اعلام نمود که قصد دارد وارد بازار سنسورهای دوربین مخصوص تلفن همراه شوند و آنها در حال توسعه سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی هستند که با شماره مدل S5K3L2 شناخته می شود.

در حال حاضر این سنسور تحت توسعه قرار دارد و به نظر می رسد که این سنسور قابلیت پشتیبانی از حداکثر رزولوشن ۴۲۰۸ در ۳۱۲۰ پیکسل را داشته باشد. این سنسور BSI می باشد که انتظار می رود قابلیت بسیار خوبی از خود در شرایط نور کم نشان دهد نسبت به سنسورهای غیر BSI.

اما احتمالا دلیل فعالیت سامسونگ در این زمینه، عدم وابستگی آنها به شرکت های تولید کننده سنسور دوربین موبایل مانند سونی است، اگر چه آنها قبلا هم در این زمینه فعالیت هایی داشته اند. باید دید که شرکت سامسونگ در این زمینه چه کارهای دیگری انجام می دهد و ما کی می توانیم اولین اسمارت فون مجهز به این سنسور دوربین را ببینیم.

 

منبع: pcwar.com

Akbar Balinparast بازدید : 189 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

تبلت سونی اکسپریا - شرکت سونی نیز بعد از رونق گوشی های xperia تبلت xperia را نیز تولید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از cnet ، در میان هیاهو و سود دهی گوشی های xperia  در بازار جهانی همراه با استقبال کاربران از تبلت های موجود در بازار شرکت سونی نیز  برای رقابت با سایر شرکت ها نخستین تبلت xperia خود را تولید کرد .

این تبلت دارای صفحه نمایش 9.4  اینچی با وضوح 800 در 1280 و سی پی یو targa 3  4 هسته ایو حافظه 64 گیگا بایتی و سیستم عامل اندروید به همراه ژیروسکوپ و شتاب سنج است.

این تبلت دارای دو دوربین است که یکی 8 مگاپیکسلی در پشت  و دیگری 1 مگا پیکسلی در جلوی دستگاه است همچنین قابلیت استفاده از کابل و پخش HDMI را دارد.از ویژگی های این تبلت می توان به قابلیت پخش بلوری اشاره کرد.یکی از برنامه های کاربردی این تبلت قابلیت کنترل لوازم الکترونیکی از قبیل تلویزیون ، ضبط صوت و ... است.

 تبلت سونی اکسپریا

  تبلت,تبلت سونی,تبلت سونی اکسپریا,تبلت sony xperia

 

تبلت سونی اکسپریا

  تبلت,تبلت سونی,تبلت سونی اکسپریا,تبلت sony xperia

 

منبع:باشگاه خبرنگاران

Akbar Balinparast بازدید : 118 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

آی پدهای لمسی با آی پدهای نانو تركيب مي شوند

اپل - به دلیل گستردگی محصولات اپل این شرکت دست به راهکاری تازه برای طراحی و فروش محصولات خود زده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از cnet  در سالهای اخیر شاهد طراحی های متفاوتی از شرکت اپل بوده ایم در بسیاری از موارد کاربران به هنگام استفاده و خرید محصولات به مشکلات متفاوتی بر می خورند. 

همچنين هنگام خرید محصولات خود به دلیل تنوع زیاد کالا دچار سردرگمی می شوند و گاهی انتخابای نادرستی انجام می دهند.

 شرکت اپل قرار است برای راحتی کاربران و طراحی های جدید در پایان سال 2012 با ترکیپ آی پدهای لمسی و آی پدهای نانویی محصولی را تولید کند که تمام نیازهای کاربران را فراهم کند. این آی پد جدید قرار است تمام امکانات محصولات اپل را یک جا عرضه کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

 

Akbar Balinparast بازدید : 93 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

تبلت جایگزین تجهیزات داشبورد خودرو/ یک مرکز اطلاعاتی برای اتومبیل

تبلت - یک شرکت خودروسازی ژاپنی اعلام کرد که ماه جاری میلادی از طرح خودرویی رونمایی می کند که یک تبلت متحرک به عنوان تجهیزات داشبورد در آن نصب شده است.

شرکت خودروسازی ژاپنی نیسان اظهار داشت ایده اولیه خودرو شاسی بلند ( SUV) ترای خود را روز 27 سپتامبر در نمایشگاه اتومبیل پاریس رونمایی می کند.

شاسی بلند یا اس ‌یو وی (sport utility vehicle "SUV") به گونه ای از خودروها می‌گویند. این خودروها معمولا دو دیفرانسیل هستند و فاصله محور آنها تا سطح زمین بیشتر از خودروهای عادی است.

 

تبلت,تبلت  در خودرو,تبلت سونی اکسپریا,تبلت sony xperia

 

طرح خودرو نیسان که با انرژی الکتریکی کار می کند در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی می شود

 

مهمترین ویژگی این خودرو وجود یک تبلت متحرک است که راننده باید پیش از حرکت ماشین آن را به داشبورد متصل کند، همزمان با اتصال این تبلت، سرعت سنج و مصرف انرژی توسط این خودرو که از انرژی الکتریکی تغذیه می کند، نمایان خواهد شد.

درحالی که این داشبود می تواند به عنوان مرکز اطلاعاتی اتومبیل هم باشد، نیسان اعلام کرده است که این داشبورد از قابلیت نمایش اطلاعات خودرو به صورت پهلو به پهلو برخوردار است.

 

تبلت,تبلت  در خودرو,تبلت سونی اکسپریا,تبلت sony xperia

 

شرکت نیسان در این خودرو از یک تبلت به جای تجهیزات داشبورد سود می برد

 

با ورود و همه گیر شدن فناوری تبلت بسیاری از خودروسازان به استفاده از این فناوری روی آورده اند، به طوریکه شرکت رنو از خودروسازان فناوری اخیر یک سیستم تبلت جی پی اس برای خودروها را به نمایش گذاشته است.

 

تبلت,تبلت  در خودرو,تبلت سونی اکسپریا,تبلت sony xperia

 

تبلت در این خودرو می تواند به عنوان مرکز اطلاعات خودرو نیز به کار می رود

 

استفاده از تبلت به عنوان ابزار فروش خودرو پیشتر توسط شرکت خودروسازی کیا و کادیلاک مورد توجه قرار گرفته بود. این دو شرکت به مشتریانی که خودرو خریداری کردند تبلت رایگان هدیه کرده است.

منبع: مهر


Akbar Balinparast بازدید : 223 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

معرفی لپ تاپ گیمینگ ASUS ROG G501
خانواده لپ تاپ های گیمینگ سری Rog ایسوس به تازگی صاحب یک فرزند جدید شده است.نام این لپ تاپ جدید Asus Rog G501 است که صفحه نمایش با رزولوشن ۴K ،ضخامت و وزن کم و همچنین مشخصات قدرتمند ، آن را به یکی از گزینه های عالی برای بازی خور ها تبدیل کرده است.

 

لپ تاپ,مشخصات لپ تاپ گیمینگ ASUS ROG G501,ویژگیهای لپ تاپ گیمینگ

 
این لپ تاپ ۱۵ اینچی ، ۲۰.۳ میلی‌متر ( دو سانتیمتر ) ضخامت داشته و به لطف بدنه آلومینیومی وزن آن به ۲.۰۴ کیلوگرم رسیده که این مشخصات G501 را به یکی از باریکترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ ها در رده خود مبدل ساخته است.

 

لپ تاپ,مشخصات لپ تاپ گیمینگ ASUS ROG G501,ویژگیهای لپ تاپ گیمینگ


این محصول از پردازنده Core i7 و پردازنده گرافیکی Geforce GTC 960M با چهار گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی GDDR5 استفاده می کند. نکته ویژه درباره این محصول، نصب درایو SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت روی رابط PCI-E x4 در داخل آن است که به معنی سرعت بسیار بالا در انتقال اطلاعات است.

 

لپ تاپ,مشخصات لپ تاپ گیمینگ ASUS ROG G501,ویژگیهای لپ تاپ گیمینگ

 

نکته ویژه دیگر، استفاده از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با پانل IPS با دقت ۴K است که نتیجه آن ارائه تصاویری با کیفیت بالا خواهد بود. البته نباید انتظار داشت که کارت گرافیک به کار گرفته شده در این نوت بوک بتواند بازی ها را با این دقت تصویر اجرا نماید.

 

لپ تاپ,مشخصات لپ تاپ گیمینگ ASUS ROG G501,ویژگیهای لپ تاپ گیمینگ


سیستم خنک کننده این محصول از دو فن مجزا (یکی برای پردازنده مرکزی و دیگری برای پردازنده گرافیکی) استفاده می کند تا هم صدای کمتری ایجاد کند و هم عملکرد بهینه تری داشته باشد.

 

لپ تاپ,مشخصات لپ تاپ گیمینگ ASUS ROG G501,ویژگیهای لپ تاپ گیمینگ

 

لپ تاپ,مشخصات لپ تاپ گیمینگ ASUS ROG G501,ویژگیهای لپ تاپ گیمینگ


درنهایت باید گفت، لپ‌تاپ جدید ایسوس یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ این شرکت است، به شرطی که قیمت آن برایتان بالا نباشد! چرا که Asus G501 به زودی با قیمت ۱۹۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

منبع : gadgetnews.ir

 
Akbar Balinparast بازدید : 199 دوشنبه 10 فروردین 1394 نظرات (0)
کاربران با استفاده از این مچ بند می‌توانند تمام کارهایی را که با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود انجام می‌داده‌اند را روی مچ دست خود تجربه کنند.

طراحان دستبندی را طراحی کرده اند که می‌تواند بجای تلفن همواه هوشمند مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

 

بنابر این گزارش؛ شاید تاکنون کاربران این دستبندها را در فیلم‌ها دیده باشند؛اما اکنون می‌توانند آن را خریداری کرده و خود مورد استفاده قرار دهند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,دستبد هوشمند

 

دستبند  Cicret Bracelet یک مچ بند هوشمند است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند همان کارهایی که با تلفن همراه هوشمند خود انجام می‌دهند را با آن انجام دهند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,دستبد هوشمند


دستبند Cicret Bracelet دارای تقریبا 8 سنسور است که به دور مچ کاربر بسته می‌شود، و زمانی که با یک چرخش روشن می‌شود، یک صفحه اندرویدی را روی بازوی کاربر روشن می‌کند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,دستبد هوشمند

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,دستبد هوشمند

 
کار سنسور ها این است که تشخیص می‌دهند تفاوت بین انگشت دست دیگر را که با آن کار می‌کند و حرارت مچ دستی که دستبند روی آن بسته شده است و به این وسیله نحوه کار کردن با آن برای کاربر مقدور می‌شود.
 

اخبار,اخبار تکنولوژی,دستبد هوشمند

 

اخبار تکنولوژی - باشگاه خبرنگاران

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1983
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 4,136
  • بازدید سال : 44,192
  • بازدید کلی : 675,570