loading...
oliv
Akbar Balinparast بازدید : 949 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (1)
تصاویر دیدنی,تصاویر جالب,سوار کاری
مسابقات سوار کاری کودکان با کره اسب ها – انگلیس
عکسهای جالب,تصاویر جالب,چین
پاک کردن گل و لای سیل – چین
عکسهای جذاب,تصاویر دیدنی
بدون شرح
عکسهای جالب,تصاویر دیدنی,تانک روسی
یک تانک روسی در مسابقات بین المللی ارتش ها – مسکو
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,گاو سواری
مسابقات گاو سواری – آمریکا
تصاویر دیدنی,تصاویر جالب
بدون شرح
عکسهای جالب,تصاویر جالب
فرود مرغ دریایی در کنار توریست ها – رم
عکسهای جالب,تصاویر دیدنی
بدون شرح
عکسهای جالب,تصاویر دیدنی
نسخه ای ویژه از سوبارو اس تی آی ایکس وی هیبریدی
Akbar Balinparast بازدید : 346 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

هنرمند مورگان دیویدسون خالق این آثار است که توانایی بالایی در خلق آثار از طبیعت و الهام گرفتن از مد دارد . وی این دو موضوع  را به طرز ماهرانه ایی با هم ادغام نموده و تصاویر باورنکردنی از رنگ و جزییات در پیشروی ما قرار داده است.

Akbar Balinparast بازدید : 596 سه شنبه 09 تیر 1394 نظرات (0)

مدیونی فکر کنی فوتوشاپه | عکس خنده دار

خب اول کار بگم قصدمون خدایی نکرده تمسخر ذوق و هنر عزیزان زیر نیست ! فقط برامون جالبه این اعتماد به نفس دوستای گلمونننن

با هم ببینیم

Akbar Balinparast بازدید : 298 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

مسافران یکی از خطوط متروی شهر وین اتریش شاهد حضور زنی کاملا برهنه بودند که جز یک جفت پوتین چرمی چیز دیگری به تن نداشت.  مسافران هنگامی که این زن برهنه را دیدند که وارد مترو شد و در چند قدمی آنها در وسط واگن ایستاد شوکه شدند.
او هیچ واکنشی به کسانی که از او عکس و فیلم میگرفتند نشان نداد و به نظر نمیرسید از این جریان ناراحت شده باشد. او بدون اینکه با کسی صحبتی داشته باشد و یا کلمه ای حرف بزند و یا حتی واکنشی به حرفها و حرکات اطرافیان داشته باشد چند ایستگاه بعد از واگن پیاده شد. در حال حاضر با پخش شدن تصاویر این زن مسئولان مترو و پلیس شهر وین در صدد یافتن وی و یا دانستن هویتش هستند.

 

یک نشریه اعلام کرده است این زن خودش را معرفی کرده و علت این کار عجیبش را توضیح داده است اما به نظر میرسد این حرف تنها یک شایعه باشد.یک شاهد میگوید :من نمیتوانم باور کنم که یک زن با این وضعیت در یک مکان عمومی دیده شود. با دیدن او واقعا حیرت زده شدم . او حتی در مقابل عکس گرفتن دیگران عکس العملی نشان نداد و درواقع میتوان گفت جلوی دوربین ها ژست هم میگرفت.

بیشتر شاهدان این صحنه علاوه بر شوکه شدن نگران این زن بودند که در سرمای اتریش برهنه در خیابانها حضور پیدا کرده بود. به هرحال تا کنون نام و نشانی از این زن پیدا نشده است  و حضور او هنوز همانند یک معمای حل نشده ذهن اکثر مردم پایتخت اطریش را به خود مشغول کرده است.

منبع : irannaz.com – ایرن ناز , کمپ آ – campa.ir

Akbar Balinparast بازدید : 2077 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (0)

دانشجوی دختری که برای خرج تحصیل در خیابان لخت شد. دختر دانشجویی به نام سابینه حتی حاضر شده است برای تامین هزینه تحصیلی خود با دو جوان شرط بندی نماید و در ملا عام خود را لخت نموده و مسافتی را با سرعت بپیماید.

 

اینکه چگونه جامعه به خود اجازه می دهد دختر دانشجو آنهم در ملا عام تن به رفتارهای خفت بار جهت تامین هزینه های تحصیلی خود دهد جای کمی تامل است.

 

آنطور که در فیلم مشاهده می گردد در ابتدا سابینه با دو فرد جوان مصاحبه می نماید.سپس تک لباس خود را دراورده و در حالی که تنها یک جفت کفش به پا دارد از میان جمعیت با سرعت عبور می نماید.

 

پس از طی نمودن مسافتی دوباره به محل اولیه خود بر می گردد.افراد زیادی در خیابان امستردام پایتخت هلند وی را مشاهده می نمایند.سپس وی به کارزار سطل اب یخ می پیوندد و سطلی از اب را این بار نه برای بیماران بلکه برای هزینه تحصیلی خود روی سرش خالی می نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Akbar Balinparast بازدید : 437 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (0)

فعال حقوق حیوانات در قالب یک پروژه هنری به صورت برهنه ده دقیقه درون یک قفس ماندند. هدف این پروژه که توسط یک هنرمند اتریشی در شهر مونیخ انجام شد، اعتراض به شرایط نامناسب نگهداری انبوه حیوانات به روش صنعتی بود.به گزارش پارس ناز به نقل از دویچه وله ۶۳ فعال حیوانات روز شنبه (۱۴ دسامبر/ ۲۳ آذر) در دمای صفر درجه سانتی‌گراد شهر مونیخ بدون آنکه لباسی بر تن داشته باشند، به صورت کاملا برهنه مدت ده دقیقه را درون یک قفس سه‌طبقه سپری کردند. این قفس از ۱۸ قفس کوچکتر در کنار یکدیگر تشکیل شده بود.

 

ولفگانگ فلاتس، هنرمند اتریشی، این "هنر اجرا" (Performance Art) را در جشنواره زمستانی "تول‌وود" که دو بار در سال در شهر مونیخ برگزار می‌شود، به نمایش گذاشت.او هدف از این پروژه هنری را جلب توجه نسبت به حقوق حیوانات توصیف کرده و گفت که با نمایش انسان‌های برهنه در یک قفس قصد داشته تا به "اضطراب و هتک حرمت" حیوانات اشاره کند. این نمایش در معرض دید عموم قرار نداشت.

به گفته ولفگانگ فلاتس، وی عامدانه از ورود تماشاگران جلوگیری کرده است. او گفت: «این اقدام ممکن بود موجب تماشاگری جنسی شود و من نمی‌خواستم فعالان حقوق حیوانات را در معرض مواجهه با چنین وضعیتی قرار دهم.این هنرمند اتریشی گرد هم آوردن کسانی که مایل به شرکت در این پروژه هنری باشند را کار چندان دشواری ندانست و اضافه کرد که حتی برخی از این افراد از دیگر شهرهای آلمان و نیز از اتریش به مونیخ سفر کرده‌اند.

فرانسیسکا لوبر، اهل شهر رگنزبورگ و یکی از شرکت‌کنندگان در این "هنر اجرا"، در مورد علت شرکتش در این پروژه گفت: «به نظرم کار خوبی است که یک پروژه هنری را با چیزی معنی‌دار پیوند زد.» به اعتقاد وی، چنین پروژه‌‌هایی بیش از برگزاری تظاهرات اعتراضی در جلب توجه افکار عمومی مؤثر است.این پروژه هنری که "تاجگذاری آفرینش" نام داشت، بخشی از یک کارزار حمایت از حقوق حیوانات بود که از سوی دست‌اندرکاران این جشنواره و نیز انجمن حمایت از حقوق حیوانات به راه افتاده است. آنها هدف از این کارزار را تلاش برای پایان دادن به نگهداری انبوه حیوانات به روش صنعتی خوانده‌اند.

 

Akbar Balinparast بازدید : 887 شنبه 23 خرداد 1394 نظرات (0)

عکس زیباترین زن جهان بدون آرایش

فلورانس کلگیت توانست لقب زیبا ترین زن جهان بدون آرایش را با توجه به معیارهای زیبایی به خود اختصاص دهد.

فلورانس کلگیت

روزنامه “الدیار” لبنان نوشت: از معیارهای در نظر گرفته شده مسافت بین گوش ها و مسافت بین چشمان نتیجه ای علمی خاصی را می دهد و همچنین مسافت بین چشمان به نسبت فاصله تا دهان نیز کمتر از یک سوم فاصله موهای سر تا چانه است که این معیار دیگری است.

 زیبایی

گفتنی است که “کلگیت” برنده زیبا ترین صورت بدون عملیات جراحی زیبایی و یا آرایش در مسابقه “زیبایی طبیعی که در برنامه “لورین” در شبکه “RTV” انگلیس برگزار شد، برگزیده شد.

او همچنین  بعنوان آنچه که چهره کامل شناخته می شود، معرفی شد. وی در مسابقه عکس بین المللی برای انتخاب بهترین تناسب بین چشم ها، دهان، پیشانی و چانه، شرکت کرد و به امتیاز خوبی در شاخص های یک چهره متناسب و بی عیب و نقص دست یافته است.

بنا بر تئوری، الزاما غیر ممکن است اجزای صورت وی بیش از حد متقارن به نظر برسند (که البته در این بخش، وی نیز بی تقصیر است).

اما تناسب چشمان آبی کاملا هم اندازه نیز به موفقیت وی در رقابت برای کسب عنوان طبیعی ترین صورت زیبای بریتانیا، کمک کرده است.

فلورانس، که در شنبه بازار با یک مغازه چیپس فروشی ساحلی کار می کند، بین 8000 نفر شرکت کننده برای کسب رتبه A، عنوان برنده را به خود اختصاص داد. تمامی شرکت کنندگان باید بدون آرایش در مسابقه حاضر می شدند و در صورت انجام عمل جراحی پلاستیک، تزریق بوتاکس یا کاشت پروتز، از شرکت در مسابقه محروم می شدند.

مردم محل وی را مسخره می کردند و با کنایه می گفتند هوای دریا باعث شده تا فلورنس دختر دبیرستانی شهر کوچک داور گرامر از توابع دیل کنت برنده شود، شاید هم یک رازی در مغازه چیپس فروشی میدل استریت فیش نهفته است.

اما این تاج را بخاطر تعریف علمی زیبایی به فلورانس می دهیم، نه بخاطر بخشی از ژن های زیبایی که وی از مادرش به ارث برده است.

صورت یک زن زمانی جذاب ترین حالت را دارد که فضای بین مردمک چشمانش درست کمتر از نصف عرض صورتش باشد که بین دو گوش قرار گرفته است. فلورنس در این قسمت 44 درصد امتیاز را کسب کرد. متخصصان نیز بر این باورند فاصله نسبی بین چشم ها و دهان باید بیش از یک سوم اندازه خط مو تا چانه باشد. این نسبت در چهره فلورنس 32.8 درصد است.

شانیا تواین خواننده و لیز هارلی بازیگر و جسیکا آلبا در میان افراد مشهور جهان، از نظر زیباشناسی، بعنوان چهره های کامل رتبه بندی شدند. عصبانیت سامانتا بریک، پس از اعلام نتایج، یک جنجال بین المللی به راه انداخت، چراکه وی زیباست، اما با این حال نتوانست امتیازی کسب کند.

گذشته از آن چهره فلورنس تقریبا بطور کامل متقارن است، که این امر نیز از نظر علمی، به نوبه خود بر روی زیبایی صورت تاثیرگذار است.

تئوری زیبایی شناسی بیش از 500 سال پیش، یعنی زمانی آغاز شد که داوینچی شروع به استفاده از تفکر رویایی و نبوغ ریاضی خود برای توصیف یک چهره کامل نمود.

برای فلورانس، این امر زمانی به واقعیت بدل شد که دوستان و مشتریان فروشگاهی که در آن کار می کرد، وی را متقاعد ساختند تا در برنامه های لوراین در شبکه ITV شرکت کند و زیبایی های خدادادی اش را به همگان نشان دهد و زنان را تشویق کند تا به زیبایی های خدادادی شان افتخار کنند.

فلورنس معمولا از رنگ موی روشن و ریمل چشم و ابرو استفاده می کند، و اذعان می دارد به استفاده از کانسیلر و وازلین عادت دارد، برنده سفر به آژانس مدل لندن شد و بزودی عکس وی نیز بر روی پوسترها و بیلبوردهای تبلیغاتی در فروشگاه های لوازم بهداشتی و آرایشی کشور نمایان می شود.

وی می گوید: طبیعی است که وی از داشتن حرفه ای در مدل لذت ببرد (مدل آگنس دین نیز قبلا در یک مغازه چیپس فروشی کار می کرد) اما در حال حاضر مشغول کار، مطالعه و تحصیل در زمینه جغرافیا و روانشناسی است و قصد دارد در دانشگاه در رشته مدیریت ادامه تحصیل دهد.

 

وی گفت: “زنان نباید فکر کنند صورتشان حتما باید آرایش داشته باشد، من امیدوارم مردمی که به من نگاه خواهند کرد، فکر کنند آنها هم نیازی به آرایش ندارند. من از چهره ای که دارم خیلی راضیم و هرگز عمل جراحی پلاستیک و تزریق بوتاکس انجام نمی دهم.

کارمن لفور، از آزمایشگاه قوه ادراک دانشگاه سنت اندروز در دانشکده روانشناسی، گفت زیبایی به ارتباط مستقیم با تقارن در چهره دارد. وی افزود: “فلورانس تمام علایم کلاسیک زیبایی را داراست. او چشمانی درشت، استخوان های گونه برجسته، لب های پر و در کل ترکیب متناسبی در چهره اش دارد. به نظر، تقارن صورت یکی از مهم ترین عوامل موثر در جذابیت چهره است.

“اگر چه ما تقارن را در تعاملات روزمره خود درک نمی کنیم و تشخیص نمی دهیم، اما بهتر است بدانید در چهره اکثر مردم نیمه راست و چپ کاملا متفاوت بوده و متقارن نیست.”

وی تصدیق کرد، تقارن برای زیبایی لازم است، اما کافی نیست. با به هرحال، به نظر می رسد این گزینه در مورد فلورانس کاملا مشهود است.

Akbar Balinparast بازدید : 1084 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

زن جوان اهل کرج عکس های خصوصی اش را که با شوهرش گرفته بود به اشتراک گذاشت. این زن که در فکر انتقام از شوهرش بود دست به این عمل زشت زد. زن جوان که از طلاق عاطفی رنج می‌برد برای انتقام از همسرش عکس‌های خصوصی‌شان را منتشر کرد.



سرهنگ «یزدان نیکنام» رئیس پلیس فتای استان البرز به شوک گفت: سی‌ام فروردین ماه سال‌جاری مرد جوانی با مراجعه به پلیس فتا اظهار داشت عکس خصوصی وی و همسرش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.



پلیس به دنبال شناسایی عامل انتشار عکس‌های خانوادگی بود که مشخص شد همسر این مرد جوان به نام «ندا» خودش عکس‌های خصوصی‌شان را منتشر کرده است.



بدین‌ترتیب مرد جوان از همسرش شکایت کرد و او در بازجویی کارآگاهان پلیس فتا، انگیزه خود را انتقام عنوان کرد.این زوج جوان مدت‌ها بود که در گرداب طلاق عاطفی به سر می‌بردند و متأسفانه زن جوان که از این مسأله خسته شده بود، برای انتقامگیری از شوهرش عکس‌های خصوصی‌شان را منتشر می‌کند.



چند سال داری؟ ۲۷ سال.



چند وقت است ازدواج کردی؟ سه سال.



بچه هم دارید؟ نه بچه‌ای نداریم.



علت اصلی انتشار عکس‌های خصوصی و خانوادگی‌ات چه بود؟ برای انتقام از شوهرم.



چرا تمایل داشتی از شوهرت انتقام بگیری؟ چون او هیچ علاقه‌ای به من نداشت و از طرفی مرا هم طلاق نمی‌داد. من در خانه پدرم بودم و چند ماه در تنهایی زندگی می‌کردم که چنین کاری کردم.



با انتشار عکس‌های خودت، آیا فکر نکردی حیثیت خودت هم زیر سؤال می‌رود؟ آنقدر میلم برای انتقام شدید بود که اصلاً به این چیزها فکر نمی‌کردم.



الان که در بازداشت هستی چه احساسی داری؟ پشیمان هستم، چون به خودم ضربه زدم.

 

Akbar Balinparast بازدید : 1569 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یک دختر لخت پس از اینکه مقدار زیادی ویسکی را خورد خودش را لخت و برهنه کرد و در خیابان از مردم تقاضای رابطه جنسی می کرد. این دختر 22 ساله ای در شهر هات اسپرینگ آمریکا که به علت مصرف بیش از حد مشروبات الکی کنترل روان خود را از دست داده بود با بدنی کاملا لخت در وسط خیابان از رانندگان گذری درخواست رابطه جنسی می کرد.

البته با این درخواست دختر و وضعیت ظاهری وی با تعجب همگان روبه رو می شد و نهایتا با حضور پلیس این دختر دستگیر شد. جالبتر اینکه این دختر به مامورین پلیس نیز پیشنهاد خود را ارائه کرد.

Akbar Balinparast بازدید : 617 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
خانم سالی برکو 44 ساله همسر سخنگوی پارلمان بریتانیا سوژه داغ خبرگزاری های بریتانیا شده است. همن چند روز پیش روزنامه سان او را در اغوش مرد ناشناسی نشان داد که با یکدیگر در کلوپ شبانه لندن بوسه ردوبدل می نمودند.این تصویر به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.اخیرا وبلاگی عکسی از خانم برکو را منتشر نمود که نشان می دهد در حالی که مشروب شامپاین در دست دارد روی پاهای مردی در پارتی شبانه نشسته است.
 

برکو مادر سه فرزند بار دیگر شنبه شب در کلوپ شبانه کاوندیش اسکوئر بار دیگر خبر ساز شد.او از بس خورده بود محل نشستنش را نیز از یاد برده بود.به جای نشستن روی صندلی روی پاهای فرد غریبه دیگر فرود امده بود.خبرگزاریها بر این باورند انتشار چنین تصاویری روابط زناشویی او و همسرش جان را به مخاطره خواهد انداخت.به گزارش پارس ناز اما خانم 44 ساله در سخنانی منکر همه چیز شده است.او می گوید زندگی زناشویی او در خطر نیست و چیزی وجود ندارد که او شرمنده از ان باشد.
 
 

برایم مهم نیست که مردم چه فکری درباره من دارند.او همچنین در سخنانی دیگر به اونینگ استاندارد گفت که مرتکب اشتباهی نشده است که به خاطرش از شوهرش جان معذرت خواهی نماید.همه چیز من زندگیم است.من عاشق همسرم می باشم.او بهترین مرد زندگی من است.درست است من به پارتی رفته ام و کمی خوش گذرانی کرده ام اما مرتکب اشتباهی نشده ام که شرمنده شوهرم باشم.من اکنون کنار همسرم جان هستم.هیچ ازدواجی خالی از نقص نیست.کارهای ما به خودمان مربوط است.خانم برکو همچنین طی کامنتهایی در تویتر نوشت که تصاویر منتشر شده هیچ ربطی به سخنان منتشر شده ندارد.

 

Akbar Balinparast بازدید : 127 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
هشتادمین دربی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی با برتری سرخپوشان تهرانی به پایان رسید که نتیجه این دیدار تاثیری بر جدول رده بندی نداشت. با این حال پایان ناخوشی برای آبی پوشان رقم خورد.

 دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته پایانی چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز به قضاوت تورج حق ورودی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به پیروزی رسید. تنها گل این دیدار را علی علیپور(۶۵) به ثمر رساند.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب سوشا مکانی، مایکل اومانیا، رضا نورمحمدی، حمیدرضا علی‌عسگر، بابک حاتمی، احمد نورالهی، محمد نوری، علی علیپور(۷۹ محسن بنگر)، امید عالیشاه، هادی نوروزی(۹۵ میلاد کمندانی) و مهدی طارمی(۸۷ رضا خالقی فر) به میدان رفت.

استقلال نیز با ترکیب وحید طالبلو، حنیف عمران زاده، مگویان، خسرو حیدری(۷۳ یعقوب کریمی)، میلاد فخرالدینی، محمدرضا خرسندی نیا، امیرحسین صادقی، امید ابراهیمی، کرار جاسم، سجاد شهباززاده و رضا عنایتی(۴۶ بهنام برزای) گام در میدان گذاشت.

* دقیقه یک: پرسپولیسی ها پس از چند پاس توپی را درون محوطه جریمه استقلال ارسال کردند که مدافعان آبی این توپ را برگرداندند.

* دقیقه ۲ : پرسپولیس توسط مهدی طارمی وارد محوطه جریمه استقلال شد اما پاس رو به بیرون این بازیکن را مدافعان استقلال دور کردند.

* دقیقه ۵ : استقلالی ها تلاش کردند  از فشار حملات ابتدایی پرسپولیس خارج شوند و مالکیت توپ را در اختیار بگیرند.

* دقیقه ۷ : استقلال روی ارسال خسرو حیدری صاحب موقعیت خوبی درون محوطه جریمه پرسپولیس شد اما مدافعان سرخپوش توپ را دفع کردند.

* دقیقه ۱۰ : پرسپولیسی ها درون محوطه جریمه صاحب توپ شدند که این توپ اولین کرنر را برای سرخپوشان به همراه داشت.

* دقیقه ۱۱ : تماشاگران دو تیم جنگ لفظی را روی سکوها به اوج خود رساندند و علیه یکدیگر شعار دادند. آنها به تشویق تیم های خود پرداختند.

* دقیقه ۱۲ : استقلال پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شد که شوت محکم امید ابراهیمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه ۱۸ : پرسپولیس چند حمله را روی دروازه استقلال ترتیب داد که مدافعان حریف اجازه ایجاد خطر به آنها را ندادند.

* دقیقه ۲۰ : بهترین فرصت این دیدار نصیب استقلال شد که ضربه سر رضا عنایتی را سوشا مکانی به زیبایی مهار کرد.

* دقیقه ۲۳ : امید ابراهیمی درون محوطه جریمه پرسپولیس توسط اومانیا سرنگون شد که تورج حق وردی اعتقادی به پنالتی نداشت.

* دقیقه ۲۷: استقلالی ها برای دقایقی نبض بازی را در اختیار گرفتند و صاحب توپ و میدان شدند.

* دقیقه ۳۳ : حنیف عمران زاده با جلوگیری از حرکت مهدی طارمی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

* دقیقه ۳۹ : استقلال قصد داشت با پاس های کوتاه و نزدیک نبض بازی را در اختیار بگیرد و خود را به دروازه حریف نزدیک کند.

* دقیقه ۴۵ : پرسپولیسی ها در یک ضد حمله صاحب یک موقعیت تک به تک شدند که طالبلو زودتر از عالیشاه به توپ رسید و مهاجم پرسپولیس سرنگون شد و اعتقاد به پنالتی داشت اما حق وردی این صحنه را خطا ندانست.

* دقیقه ۴۶ : استقلال در شروع نیمه دوم بهنام برزای را به میدان فرستاد.

* دقیقه ۵۰ : استقلالی ها که نیمه دوم را هجومی آغاز کرده بودند صاحب یک ضربه کرنر شدند اما آشفتگی خط حمله آنها اجازه نداد از این ضربه استفاده کنند.

* دقیقه ۵۱ : پرسپولیس صاحب یک موقعیت خوب توسط محمد نوری شد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه ۵۸ : امید عالیشاه بارها از سمت چپ استقلال نفوذ کرد اما در ارسال نهایی توپ ناکام بود.

* دقیقه ۶۰ : خطای امیر حسین صادقی روی مهدی طارمی فرصت یک ضربه ایستگاهی را به پرسپولیس داد که این ضربه راه به جایی نبرد.

* دقیقه ۶۵ : خطای امیرحسین صادقی روی مهدی طارمی یک کارت زرد برای او به همراه داشت. این ضربه را هادی نوروزی روی دروازه استقلال ارسال کرد و علی علیپور با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.

* دقیقه ۶۹ : مهدی طارمی درون محوطه جریمه استقلال خودش را به زمین زد که حق ورودی به یک کارت زرد نشان داد.

* دقیقه ۷۸ : سجاد شهباززاده با نفوذ درون محوطه جریمه پرسپولیس ضربه فنی را به سمت دروازه زد که با فاصله کمی به بیرون رفت. بهنام برزای هم اخطار گرفت.

* دقیقه ۸۵ : استقلال نزدیک به نقطه کرنر صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این ضربه را کرار به روی دروازه فرستاد و ضربه سر امید ابراهیمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه ۹۰ : استقلال حملاتی را روی دروازه پرسپولیس پی ریزی کرد اما سرخپوشان در ضد حمله می توانست دروازه حریف را باز کند که مدافعان آبی پوش توپ نوروزی را به بیرون زدند.

------------------------------

علی علیپور جوان ترین گلزن تاریخ دربی

علی علیپور در حالی این گل را زد که صاحب 19 سال و 185 روز است. او متولد 20 آبان 1374 است. رکورد قبلی در اختیار مهدی مهدوی کیا بود. مهدوی کیا در روز 20 تیر 1376 در حالی که 19 و 348 روز سن داشت دروازه استقلال را در جریان دیداری که پرسپولیس طی آن با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد دروازه استقلال را گشود.
اخبار ورزشی - مهر،ورزش3

 

Akbar Balinparast بازدید : 1075 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
در حالی که وین رونی در حال مذاکره برای تمدید قراردادش با شیاطین سرخ است کالین رونی همسر او اخر هفته را نیمه برهنه در سواحل گرم باربادوس سپری میکند.کالین به همراه خانواده اش یعنی پدر و مادرش و همچنین پسرانش یعنی کلی و کای به دریای کاراییب رفت تا از سواحل گرم و دلنشین این مناطق استفاده کند.البته این روزها منچستری ها سخت درحال تمرین برای بازی با المپیاکوس یونان در جام باشگاه های اروپا هستند به همین دلیل کالین مجبور شد که تنها وبدون همسرش یعنی وین رونی به باربادوس برود.
 
 
او وهمسرش دو پسر دارند یکی 4 ساله ودیگری نه ماهه.به گزارش پارس ناز کالین پسر نه ماه خود را به اب برد و به نظر میرسد که این پسر نه ماهه از اب بازی بسیار هم خوشحال شده است.کالین 27 ساله است و مدل یکی از کمپانی های سرشناس مد ولباس است.
 

 

Akbar Balinparast بازدید : 1509 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دوچرخه سواری لخت و برهنه زنان مبتذل موجب جلب نظر مردم شهر شد. هدف از این کار جلب توجه بیشتر دیگر رانندگان به موقعیت های ضعیف دوچرخه سواران در ترافیکهای سنگین بود. این عمل شرم آور در یکی از خیابان های برزیل انجام شد.

Akbar Balinparast بازدید : 132 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
جشن های خیابانی در بوجامبرا
تصاویر دیدنی,مدلینگهای هفته ی مد,تصاویر جالب
یکی از مدلینگهای هفته ی مد سنگاپور
عکسهای جالب,تصاویر جالب
برخورد و واژگونی قطاری در فیلادلفیا
عکسهای جذاب,تصاویر دیدنی
بدون شرح
عکسهای جالب,رودخانه آلوده,تصاویر دیدنی
تصویری از رودخانه آلوده به پساب‌های صنعتی در استان «ژجیانگ» چین
عکسهای جالب,هنرهای تجسمی ,عکسهای جذاب
نمایشگاه هنرهای تجسمی با حضور ۱۲۰ هنرمند به مدت چهار ماه در چین برگزار شده است
تصاویر دیدنی,تصاویر جالب
بچه فیل بازیگوش باغ وحش اوکلاهاما
عکسهای جالب,تصاویر جالب
بدون شرح
عکسهای جالب,تصاویر دیدنی
ابر بزرگ در ایالت تگزاس که به طرز عجیبی شبیه دود بمب هسته ای است
عکسهای جالب,تصاویر دیدنی
سه بچه گراز در کنار مادرشان در باغ وحش برلین آلمان
عکسهای جذاب,تصاویر جالب
پله های مقابل یک مرکز خرید در شهر لویانگ چین
عکسهای جالب,عکسهای جذاب
بدون شرح
تصاویر دیدنی,تصاویر جالب
عکس یادگاری دالایی لاما رهبر در تبعید بوداییان تبت با راهبان معبدی در هند
عکسهای جالب,ویروس ابولا,تصاویر جالب
انتقال محافظت شده یک زن مبتلا به ویروس ابولا از فرودگاه رم ایتالیا به بیمارستان
عکسهای جذاب,تصاویر دیدنی
بدون شرح
Akbar Balinparast بازدید : 185 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
کونگ فو سنتی ویتنام
تصاویر دیدنی,جغد کمیاب,تصاویر جالب
گونه ای از جغد کمیاب در سیدنی
عکسهای جالب,اتشفشان,تصاویر جالب
انعکاس نور مواد مذاب کوه اتشفشان در اسمان شیلی
عکسهای جذاب,تصاویر دیدنی
بدون شرح
عکسهای جالب,تصاویر دیدنی
عاقبت بازی با گاو!!
عکسهای جالب,کوچکترین باطری جهان ,عکسهای جذاب
کوچکترین باطری جهان از جنس سیلیکون
تصاویر دیدنی,تصاویر جالب
کوچکترین شهر لگوی جهان با 10 هزار قطعه
عکسهای جالب,تصاویر جالب
بدون شرح
عکسهای جالب,پاندا,تصاویر دیدنی
نصب پاندای آهنی در مقابل یک مرکز تجاری- لیائونینگ، چین
عکسهای جالب,تصاویر دیدنی
موتورسواری در خیابان آب گرفته- اگرتلا، هند
عکسهای جذاب,تصاویر جالب
بهار زیبا در تپه های انگلیس
عکسهای جالب,عکسهای جذاب
بدون شرح
تصاویر دیدنی,تصاویر جالب
ترک های یک دریاچه یخزده در نبراسکا آمریکا همزمان با فرارسیدن فصل بهار
عکسهای جالب,تصاویر جالب
موج سواری در ساحل ریو
عکسهای جذاب,تیم آکروبات,تصاویر دیدنی
پرواز یک تیم آکروبات سوییسی بر فراز جزیره نخل در دوبی
عکسهای جالب,تصاویر جالب
بدون شرح
عکسهای جالب,تصاویر جالب
یکی از معترضان تانزانیایی با پوششی عجیب
عکسهای جالب,عکسهای جذاب
هنرنمایی این حیوان اهل تایلند
تصاویر دیدنی,تصاویر جالب
عکاسی خطرناک در سواحل استرالیا
عکسهای جالب,عکسهای جذاب
بدون شرح
Akbar Balinparast بازدید : 244 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
یوگای دسته جمعی مادران باردار در شن یانگ، چین
تصاویر دیدنی,تصاویر جالب
گردباد با سرعت 100 مایل در ساعت در تگزاس
عکسهای جالب,تصاویر جالب
تصویر فوق العاده ازبیابان عربستان سعودی در نشنال جغرافی
عکسهای جذاب,تصاویر دیدنی
بدون شرح
عکسهای جالب,همسر رئیس جمهور آمریکا,تصاویر دیدنی
تصویری جالب از میشل اوباما همسر رئیس جمهور آمریکا
عکسهای جالب,طوفان,عکسهای جذاب
طوفان و بارندگی شدید در یکی از استان های چین خسارات زیادی واردکرده است!
تصاویر دیدنی,آبشار ,تصاویر جالب
آبشار خدایان در ایسلند
عکسهای جالب,تصاویر جالب
بدون شرح
عکسهای جالب,تصاویر دیدنی
شکار بز بالغ توسط مار هندی
عکسهای جالب,تصاویر دیدنی
پل زیبا در طبیعت زیباتر پاتردالا
عکسهای جذاب,تصاویر جالب
ماهی گلی زیر تیغ جراحی 45 دقیقه ای در بریستول
عکسهای جالب,عکسهای جذاب
بدون شرح
تصاویر دیدنی,تصاویر جالب
پرنده ای فرض و موفقیتش در شکار در ونیز ایتالیا
عکسهای جالب,تصاویر جالب
سوبارو کراس ترک ایکس وی
عکسهای جذاب,تصاویر دیدنی
مراسم رژه روز پیروزی در میدان سرخ مسکو، روسیه
عکسهای جالب,تصاویر جالب
بدون شرح
Akbar Balinparast بازدید : 298 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ه صورت ایستاده درس بخوانید!
تیمی از دانشمندان بخش سلامت عمومی مرکز علوم بهداشت تگزاس دریافتند، دانش‌آموزانی که پشت میزهای ایستاده در کلاس درس حضور دارند، در مقایسه با دانش‌آموزان نشسته توجه بیشتری به کلاس درس دارند.


بر اساس یافته‌های بدست‌آمده، دانش‌آموزانی که در کلاس درس سر پا هستند، 12 درصد بازدهی بیشتری دارند و این میزان معادل هفت دقیقه بیشتر در هر یک ساعت آموزش است.

در این پژوهش، 300 کودک در مقاطع دوم تا چهارم برای مدت یک سال تحصیلی مورد بررسی قرار گرفتند. پژوهشگران میزان شرکت دانش‌آموزان در مسئولیت‌های اجباری مانند پاسخ‌دادن به سوال‌ها، بالابردن دست یا شرکت‌ فعالانه در بحث و همچنین رفتارهای غیراجباری مانند صحبت‌کردن در خارج از نوبت آن‌ها را ارزیابی کردند.


میزهای ایستاده، میزهایی هستند که چهارپایه‌ای در کنار آن‌هاست و دانش‌آموزان را قادر می‌سازند در طول درس بنشینند یا بایستند.مطالعات پیشین نشان داده بودند که این میزها می‌توانند چاقی را کاهش دهند، زیرا دانش‌آموزانی که پشت میزهای ایستاده هستند، 15 درصد کالری بیشتری را در مقایسه با میزهای معمولی می‌سوزانند.


مطالعه آخر این دانشمندان به ویژه برای بررسی میزان اثر این میزها بر شرکت دانش‌آموزان در کلاس طراحی شده بود.بر اساس نتایج بدست آمده، میزهای ایستاده مشکلات رفتاری مختل‌کننده را کاهش داده و توجه دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد؛ میزها این کار را برای تکمیل‌کردن مسئولیت‌های تحصیلی مانند ایستان انجام می‌دهند که تکرار کار نشسته را می‌شکنند.دانشمندان معتقدند استفاده از میزهای ایستاده در کلاس‌های درس می‌تواند همزمان با چاقی کودکان و عملکرد تحصیلی آن‌ها سر و کار داشته باشد.
جزئیات این تحقیق در مجله Health Promotion and Education منتشر شد.

منبع : isna.ir

 

Akbar Balinparast بازدید : 163 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

زنان حامله و سیگاری سلامت فرزندشان را به خطر می اندازند، منواکسید کربن باعث کاهش فشار اکسیژن به جنین شده و نوزاد کم وزن می شود. علاوه بر این موارد دیگری هم هست که مادران در دوران بارداری باید نسبت به استفاده از این مواد دقت کافی داشته باشند.  در ادامه این مواد را بررسی می کنیم.

الف- مواد قانونی شامل:

داروهای آرام بخش- خواب آور:
داروهایی چون دیازپام و اکسازپام و لورازپام منجر به عوارضی چون شکاف کام و لب شکری می شود، و در سه ماهه سوم حاملگی باعث نارسایی تنفسی و بیحالی نوزاد می شوند، مصرف گاه گاهی آن پس از سه ماهه اول و تحت نظر پزشک مشکل ساز نخواهد بود.

 

نیکوتین:
زنان حامله و سیگاری سلامت فرزندشان را به خطر می اندازند، منواکسید کربن باعث کاهش فشار اکسیژن به جنین شده و نوزاد کم وزن میشود ( حداقل 200 گرم کمتر از مادران غیر سیگاری). همچنین در مادران سیگاری خطر مرگ ناگهانی حداقل 4 برابر، سقط خودبخودی ،نارسایی جفت، جفت سرراهی و خونریزی داخل رحمی افزایش می یابد، همچنین بهره هوشی (IQ ) نیز 8-4 امتیاز کاهش نشان می دهد. خطر بیماریهایی چون عدم تمرکز و بیش فعالی هم بالا می رود.


کافئین:
سبب تاخیر لقاح، کاهش وزن نوزاد زمان تولد، افزایش ضربان قلب شده و در زمان بارداری باید کم مصرف شود، ضد دردهای خفیف نیز باید در حداقل میزان مصرف شوند.

مضرات مصرف الکل در بارداری,مصرف الکل در بارداری

مشکلات هوشی ، کوچکی جمجمه از جمله عوارض مصرف الکل در بارداری است

 

ب- مواد غیر قانونی:
این مواد اثرات هولناکی بر سلامت مادر و جنین خواهند داشت ، در بسیاری از زنانی که این دسته از مواد را مصرف می کنند عارضه قطع قاعدگی بروز کرده و سبب تاخیر تشخیص بارداری و نیز مراقبتهای آن میشود.

الکل:
مصرف الکل بر روی جنین از تاخیر رشد داخل رحمی تا سندرم کامل جنین الکلی متفاوت خواهد بود. در این سندرم ، رشد کودک تاخیر داشته و عوارض قلبی عروقی و ضایعات صورت و جمجمه بروز می کند. مشکلات هوشی ، کوچکی جمجمه از جمله عوارض الکل است، مصرف الکل منجر به سقط های مکرر نیز خواهد شد.

 

مواد افیونی:
این مواد به راحتی از جفت عبور کرده و سبب وابستگی و بروز علایم آن در نوزاد می گردند، اگر مادر دچار علایم ترک بشود امکان سقط یا زایمان زودرس وجود دارد . بهتر آن است که زن باردار در 2 ماهه آخر پاک باشد تا در نوزاد علایم ترک ایجاد نشود در صورت مصرف هروئین، نگهداری با متادون بسیار کم خطرتر می باشد، شدت علائم ترک بستگی به میزان مصرف و مدت زمان مصرف دارد، این دسته از مادران دچار لرزش ، گریه های بلند، کاهش خواب و اشتها، افزایش خمیازه، تعریق، عوارض پوستی و خطر مرگ ناگهانی خواهد بود.


آمفتامین و کوکائین:
مصرف کوکائین و مواد محرک سبب مرگ ومیر در حوالی زایمان می شود، به دلیل اختلال گردش خون و کم رسیدن غذا و اکسیژن به جنین عوارضی همچون کاهش وزن ، افزایش فشار خون و ضربان قلب دیده می شود. نوزاد نارس ، سقط خودبخودی ، جفت سرراهی و کنده شدن جفت از عوارض کوکائین است. به علت بروز مرگ ناگهانی کودک که در روز سوم به حداکثر می رسد ، قطع سریع کوکائین توصیه می شود.


منبع:niniplus.com

Akbar Balinparast بازدید : 238 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آیین‌های بزرگداشت روز پیام‌آوری زرتشت بکلی فراموش شده است

 

جشن بهاربُد و روز پیام آوری زرتشت

15 اردیبهشت مصادف با جشن بهاربُد و روز پیام آوری زرتشت
در زمانی که گاهشماری گاهنباری یا کهن‌ترین گاهشماری شناخته‌شده ایرانی، روایی داشته و هنوز هم نشانه‌هایی از آن کم‌وبیش برجای مانده است؛ آغاز و میانه هر یک از فصل‌های سال جشن گرفته می‌شده است. یکی از این جشن‌های سالیانه که در پانزدهم اردیبهشت یا روز دی‌به‌مهر از اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شده، عبارت بوده از گاهنبار میدیوزَرِم (در اوستایی: مَـئـیـذیـوئی زَرِمَـیَـه) که به معنای میانه فصل سبز یا میانه بهار است.


متن پهلوی «ویـچـیـتَـکی‌‌های زاد سْـپَـرَم/ زات سْـپَـرَم» (گزیده‌های زادسپرم)، بجز اشاره‌های کوتاه و جالبی که به تاریخچه و رویدادهای زمان زرتشت می‌پردازد، برانگیختن او به پیامبری را نیز به همین روز منسوب می‌دارد.
زادسپرم نقل می‌کند که زرتشت در دی‌به‌مهر روز از اردیبهشت ماه یا پانزدهم اردیبهشت، به جشنگاهی می‌رود که در آن روز مردمان بسیاری در آنجا جشنی به نام «بهاربُد/ بهاربود» آراسته بوده‌اند. در بامداد آن روز، او برای کوبیدن هوم (هَـئـومَـه) به کرانه رود دائیتی می‌رود و در آنجا وهومن بدو فراز می‌آید. وهومن، پوشاکی از روشنایی بر تن داشت و سراسر اندام او از روشنایی بود. او زرتشت را به انجمن همپرسگی امشاسپندان بر کرانه رود دائیتی فراز می‌برد و در همین انجمن، اورمزد او را به دین‌آوری بر می‌گزیند.


در ادامه متن، به کوتاهی اشاره‌هایی می‌رود به رخدادهایی که در سالیان و سده‌های پس از گزینش زرتشت به پیامبری روی می‌دهد. این فهرست رویدادها که یکی از منابع مهم رویدادنگاری و تقویم‌های تاریخی سنتی و اسطوره‌ای ایرانی است، با واقعه‌ای که در سیصدمین سال پس از پیامبری زرتشت روی می‌دهد، به پایان می‌رسد. رویدادی که اشاره به یورش اسکندر است.
روایت زادسپرم از پیامبری زرتشت، در سده هفتم هجری و در مثنوی «زراتشت‌ نامه» به شعر برگردان شده و سپس در «دبستان المذاهب» دگرباره به نثر بازگو شده است.


چــو یــک نـــیــمــه از مــاه اردیـــبــهــشـت
گـذشـت و جـهـان گـشـت هـمـچـون بـهـشـت


ازان پـــس ازان جــشــنــگــه گــشــت بـــاز
بـــیـــامــــد بـــه نـــزدیــــک دریــــا فــــــراز


بـــروزی کـــه خـــوانـــی وُرا دی بـــمـــهــر
بــدانــگــه کــه خــورشــیــد بــنــمــود چـهــر


امروزه بازمانده‌هایی از جشن کهن بهاربُد در نواحی گوناگون سرزمین‌های ایرانی برجای مانده است (مانند مراسمی زیبا و نمادین در حوض سعدی شیراز و چشمه مجاور آن)، اما آیین‌های بزرگداشت روز پیام‌آوری زرتشت بکلی فراموش شده و در هیچ کجا برگزار نمی‌شود.
روایت‌هایی که زادسپرم در فصل‌های پنجم تا بیست و ششم گزیده‌های خود از رویدادهای زمان زرتشت بازگو کرده، همانند داستان زایش زرتشت، سرشار از اندیشه‌هایی است که شاید ریشه در واقعیت‌های تاریخی نداشته باشند، اما اهمیت بیشتر آنها در بررسی اندیشه‌ورزی و آرمان‌های مردمان پدید‌آورنده آن، نهفته است.


«زادسپرم»، نام مؤلف این کتاب است که در اواخر سده سوم هجری، هیربد نیمروز بوده است. او پسر کهتر «جم شاپوران» رد پارس و کرمان بوده و نسب او را به آذرباد مهرسپندان، موبدان موبد معاصر شاپور دوم ساسانی دانسته‌اند. از برادر مهتر زات اسپرم که «منوچهر» نام داشته و به سنت طبقاتی و انحصاری موبدان بر بجای پدر، نشسته بوده است نیز کتاب‌هایی بازمانده که یکی از آنها بنام «نامه‌های منوچهر»، در بردارنده مباحثه‌هایی با زادسپرم است.داز نام کتاب چنین بر می‌آید که گویا این کتاب چکیده شده و خلاصه‌ای از کتابی بزرگتر بوده که امروز از بین رفته است.


از گزیده‌های زادسپرم سه نسخه خطی برجای مانده است که کامل‌ترین آن در کتابخانه سلطنتی کپنهاگ نگهداری می‌شود. این کتاب را نخستین بار ای. وِسـت، در سال ۱۸۷۹ به انگلیسی ترجمه و در مجموعه «متون مقدس شرق» منتشر کرد:
West, E. W., Sacred Books of the East, volume 5, Oxford University Press, 1879.


پس از او دانشمندان دیگری همچون: ماریان موله Mole، زِنِـر Zaehner، والتر بیلی Bailey و دستور کانگا Kanga، ترجمه‌های دیگری از آنرا تهیه کردند. اما مهمترین ترجمه زادسپرم همراه با افزوده‌های فراوان از آن بهرام گور اَنْـکْـلِـسـاریـا است که متنی دقیق و انتقادی از این کتاب را در سال ۱۹۶۴ در بمبئی منتشر کرد:
Anklesaria , B. T., Vichitakiha I Zat- Sparam, Bombay, 1964.


استاد روانشاد دکتر مهرداد بهار نیز واژه‌نامه‌ای از این کتاب فراهم ساخت وقرائت‌های تازه‌ای نسبت به پژوهش‌های پیشین عرضه داشت (بهار، مهرداد، واژه‌نامه گزیده‌های زادسپرم، بنیاد فرهنگ ایران، ۱۳۵۱). او همچنین ترجمه بخش‌هایی از زادسپرم را نیز در کتاب‌های دیگری منتشر کرد (اساطیر ایران، بنیاد فرهنگ ایران، ۱۳۵۲؛ و پژوهشی در اساطیر ایران، جلد نخست، ۱۳۶۲).
در سال ۱۳۶۶ استاد محمدتقی راشد محصل، نخستین متن کامل از زادسپرم را همراه با یادداشت‌ها و واژ‌نامه‌ای از لغات گوناگون زبان‌های ایرانی باستان را ترجمه و منتشر کرد که همچنان تنها گزارش متن کامل فارسی از این کتاب است (راشد محصل، محمد تقی، گزیده‌های زادسپرم، مؤسسه مطالعات و تحقیقات فرهنگی، ۱۳۶۶).
در پایان یادآور می‌شوم که امروزه در روز شانزدهم اردیبهشت (مهر روز) جشنی با نام «می گلان/ مهرگلان» در بخش‌هایی از کردستان برگزار می‌شود.

منبع : ghiasabadi.com

Akbar Balinparast بازدید : 243 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یکی از امکانات بسیار مهم در دستگاه‌های هوشمند امروزی، برخورداری از قابلیت تهیه عکس از صفحه‌نمایش است. این عکس‌ها می‌تواند به دلایل متعددی ثبت شوند، ثبت رکورد در یک بازی، تهیه عکس از یک پیام کوتاه، تهیه عکس از فریم یک فیلم درحال پخش و... که هرکدام به منظور خاصی ممکن است ثبت و ذخیره شود.

 

بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی آیکونی برای تهیه عکس از صفحه نمایش دارند و برخی نیز با روش‌های استاندارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهند. در این میان کاربرانی که از محصولات اچ‌تی‌سی استفاده می‌کنند، باتوجه به مدل و نوع دستگاه خود می‌توانند از روش‌های مختلفی برای تهیه عکس از صفحه‌نمایش (اسکرین شات) کمک بگیرند. هریک از این روش‌ها ممکن است در دیگر دستگاه‌های اندرویدی نیز قابل استفاده باشد.

 

روش اول: پاور + دکمه صفحه‌اصلی
این روش برای بسیاری از کاربران آشناست. ابتدا کلید پاور (کلید خاموش و روشن کردن دستگاه) را پیدا کرده، آن را فشار داده و بعد کلید صفحه اصلی (Home) را فشار دهید.

 

در بیشتر موارد هنگام تهیه عکس از صفحه‌نمایش صدای فشار شاتر دوربین به گوش می‌رسد و در این لحظه می‌توانید دکمه‌های فشار داده شده را رها کنید (همچنین پیش‌نمایشی از تصویر نیز در مرکز اطلاع‌رسانی برای شما به‌نمایش درمی‌آید).

پس از تهیه عکس از صفحه‌نمایش می‌توانید با مراجعه به گالری یا پوشه photo، آن را ببینید و در شبکه‌های اجتماعی یا نرم‌افزارهای پیام رسان به‌اشتراک بگذارید.

 

روش دوم: پاور + دکمه کاهش صدا
در این روش ابتدا باید دکمه‌های پاور و کلید کم کردن صدا را روی دستگاه خود پیدا کنید (در محصولات جدیدی همچون HTC One M9 این دو کلید در لبه‌ کناری دستگاه قابل مشاهده است). سپس برخلاف روش قبل که کلیدی را پس از کلید دیگر فشار می‌دادید ‌باید هر دو کلید را به‌طور همزمان فشار دهید. در این روش نیز همچون روش قبل صدای فشار شاتر دوربین به گوش می‌رسد و تصویر صفحه‌نمایش ثبت می‌شود.

 

روش سوم: منوی تنظیمات سریع
در بسیاری از مدل‌های جدید محصولات اچ‌تی سی، منویی با عنوان منوی تنظیمات سریع (Quick Settings) برای دسترسی به امکانات مختلف در دستگاه طراحی شده است. یکی از گزینه های موجود در این منو نیز تهیه عکس از صفحه‌نمایش است. برای استفاده از این روش می‌توانید از روش زیر کمک بگیرید:

 

1 ـ منوی تنظیمات سریع را با جارو کردن صفحه از بالا به پایین، به‌نمایش درآورید.

 

2 ـ روی گزینه Screenshot فشار دهید تا تصویر صفحه‌نمایش دستگاه ثبت شود.

 

3 ـ همچون روش‌های اشاره شده، تصویر در پوشه‌ photo یا Screenshots ذخیره شده و با مراجعه به اپلیکیشن Gallery قابل مشاهده است.

 

توجه: چنانچه گزینه Screenshot در منوی تنظیمات سریع وجود ندارد، روی edit فشار داده و در ادامه گزینه Screenshot را به فهرست گزینه‌های فعال در این منو اضافه کنید.

منبع:jamejamonline.ir

تعداد صفحات : 50

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1983
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 4,131
  • بازدید سال : 44,187
  • بازدید کلی : 675,565