loading...
oliv
Akbar Balinparast بازدید : 346 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

هنرمند مورگان دیویدسون خالق این آثار است که توانایی بالایی در خلق آثار از طبیعت و الهام گرفتن از مد دارد . وی این دو موضوع  را به طرز ماهرانه ایی با هم ادغام نموده و تصاویر باورنکردنی از رنگ و جزییات در پیشروی ما قرار داده است.

Akbar Balinparast بازدید : 298 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

مسافران یکی از خطوط متروی شهر وین اتریش شاهد حضور زنی کاملا برهنه بودند که جز یک جفت پوتین چرمی چیز دیگری به تن نداشت.  مسافران هنگامی که این زن برهنه را دیدند که وارد مترو شد و در چند قدمی آنها در وسط واگن ایستاد شوکه شدند.
او هیچ واکنشی به کسانی که از او عکس و فیلم میگرفتند نشان نداد و به نظر نمیرسید از این جریان ناراحت شده باشد. او بدون اینکه با کسی صحبتی داشته باشد و یا کلمه ای حرف بزند و یا حتی واکنشی به حرفها و حرکات اطرافیان داشته باشد چند ایستگاه بعد از واگن پیاده شد. در حال حاضر با پخش شدن تصاویر این زن مسئولان مترو و پلیس شهر وین در صدد یافتن وی و یا دانستن هویتش هستند.

 

یک نشریه اعلام کرده است این زن خودش را معرفی کرده و علت این کار عجیبش را توضیح داده است اما به نظر میرسد این حرف تنها یک شایعه باشد.یک شاهد میگوید :من نمیتوانم باور کنم که یک زن با این وضعیت در یک مکان عمومی دیده شود. با دیدن او واقعا حیرت زده شدم . او حتی در مقابل عکس گرفتن دیگران عکس العملی نشان نداد و درواقع میتوان گفت جلوی دوربین ها ژست هم میگرفت.

بیشتر شاهدان این صحنه علاوه بر شوکه شدن نگران این زن بودند که در سرمای اتریش برهنه در خیابانها حضور پیدا کرده بود. به هرحال تا کنون نام و نشانی از این زن پیدا نشده است  و حضور او هنوز همانند یک معمای حل نشده ذهن اکثر مردم پایتخت اطریش را به خود مشغول کرده است.

منبع : irannaz.com – ایرن ناز , کمپ آ – campa.ir

Akbar Balinparast بازدید : 2077 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (0)

دانشجوی دختری که برای خرج تحصیل در خیابان لخت شد. دختر دانشجویی به نام سابینه حتی حاضر شده است برای تامین هزینه تحصیلی خود با دو جوان شرط بندی نماید و در ملا عام خود را لخت نموده و مسافتی را با سرعت بپیماید.

 

اینکه چگونه جامعه به خود اجازه می دهد دختر دانشجو آنهم در ملا عام تن به رفتارهای خفت بار جهت تامین هزینه های تحصیلی خود دهد جای کمی تامل است.

 

آنطور که در فیلم مشاهده می گردد در ابتدا سابینه با دو فرد جوان مصاحبه می نماید.سپس تک لباس خود را دراورده و در حالی که تنها یک جفت کفش به پا دارد از میان جمعیت با سرعت عبور می نماید.

 

پس از طی نمودن مسافتی دوباره به محل اولیه خود بر می گردد.افراد زیادی در خیابان امستردام پایتخت هلند وی را مشاهده می نمایند.سپس وی به کارزار سطل اب یخ می پیوندد و سطلی از اب را این بار نه برای بیماران بلکه برای هزینه تحصیلی خود روی سرش خالی می نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Akbar Balinparast بازدید : 437 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (0)

فعال حقوق حیوانات در قالب یک پروژه هنری به صورت برهنه ده دقیقه درون یک قفس ماندند. هدف این پروژه که توسط یک هنرمند اتریشی در شهر مونیخ انجام شد، اعتراض به شرایط نامناسب نگهداری انبوه حیوانات به روش صنعتی بود.به گزارش پارس ناز به نقل از دویچه وله ۶۳ فعال حیوانات روز شنبه (۱۴ دسامبر/ ۲۳ آذر) در دمای صفر درجه سانتی‌گراد شهر مونیخ بدون آنکه لباسی بر تن داشته باشند، به صورت کاملا برهنه مدت ده دقیقه را درون یک قفس سه‌طبقه سپری کردند. این قفس از ۱۸ قفس کوچکتر در کنار یکدیگر تشکیل شده بود.

 

ولفگانگ فلاتس، هنرمند اتریشی، این "هنر اجرا" (Performance Art) را در جشنواره زمستانی "تول‌وود" که دو بار در سال در شهر مونیخ برگزار می‌شود، به نمایش گذاشت.او هدف از این پروژه هنری را جلب توجه نسبت به حقوق حیوانات توصیف کرده و گفت که با نمایش انسان‌های برهنه در یک قفس قصد داشته تا به "اضطراب و هتک حرمت" حیوانات اشاره کند. این نمایش در معرض دید عموم قرار نداشت.

به گفته ولفگانگ فلاتس، وی عامدانه از ورود تماشاگران جلوگیری کرده است. او گفت: «این اقدام ممکن بود موجب تماشاگری جنسی شود و من نمی‌خواستم فعالان حقوق حیوانات را در معرض مواجهه با چنین وضعیتی قرار دهم.این هنرمند اتریشی گرد هم آوردن کسانی که مایل به شرکت در این پروژه هنری باشند را کار چندان دشواری ندانست و اضافه کرد که حتی برخی از این افراد از دیگر شهرهای آلمان و نیز از اتریش به مونیخ سفر کرده‌اند.

فرانسیسکا لوبر، اهل شهر رگنزبورگ و یکی از شرکت‌کنندگان در این "هنر اجرا"، در مورد علت شرکتش در این پروژه گفت: «به نظرم کار خوبی است که یک پروژه هنری را با چیزی معنی‌دار پیوند زد.» به اعتقاد وی، چنین پروژه‌‌هایی بیش از برگزاری تظاهرات اعتراضی در جلب توجه افکار عمومی مؤثر است.این پروژه هنری که "تاجگذاری آفرینش" نام داشت، بخشی از یک کارزار حمایت از حقوق حیوانات بود که از سوی دست‌اندرکاران این جشنواره و نیز انجمن حمایت از حقوق حیوانات به راه افتاده است. آنها هدف از این کارزار را تلاش برای پایان دادن به نگهداری انبوه حیوانات به روش صنعتی خوانده‌اند.

 

Akbar Balinparast بازدید : 1569 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یک دختر لخت پس از اینکه مقدار زیادی ویسکی را خورد خودش را لخت و برهنه کرد و در خیابان از مردم تقاضای رابطه جنسی می کرد. این دختر 22 ساله ای در شهر هات اسپرینگ آمریکا که به علت مصرف بیش از حد مشروبات الکی کنترل روان خود را از دست داده بود با بدنی کاملا لخت در وسط خیابان از رانندگان گذری درخواست رابطه جنسی می کرد.

البته با این درخواست دختر و وضعیت ظاهری وی با تعجب همگان روبه رو می شد و نهایتا با حضور پلیس این دختر دستگیر شد. جالبتر اینکه این دختر به مامورین پلیس نیز پیشنهاد خود را ارائه کرد.

Akbar Balinparast بازدید : 617 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
خانم سالی برکو 44 ساله همسر سخنگوی پارلمان بریتانیا سوژه داغ خبرگزاری های بریتانیا شده است. همن چند روز پیش روزنامه سان او را در اغوش مرد ناشناسی نشان داد که با یکدیگر در کلوپ شبانه لندن بوسه ردوبدل می نمودند.این تصویر به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.اخیرا وبلاگی عکسی از خانم برکو را منتشر نمود که نشان می دهد در حالی که مشروب شامپاین در دست دارد روی پاهای مردی در پارتی شبانه نشسته است.
 

برکو مادر سه فرزند بار دیگر شنبه شب در کلوپ شبانه کاوندیش اسکوئر بار دیگر خبر ساز شد.او از بس خورده بود محل نشستنش را نیز از یاد برده بود.به جای نشستن روی صندلی روی پاهای فرد غریبه دیگر فرود امده بود.خبرگزاریها بر این باورند انتشار چنین تصاویری روابط زناشویی او و همسرش جان را به مخاطره خواهد انداخت.به گزارش پارس ناز اما خانم 44 ساله در سخنانی منکر همه چیز شده است.او می گوید زندگی زناشویی او در خطر نیست و چیزی وجود ندارد که او شرمنده از ان باشد.
 
 

برایم مهم نیست که مردم چه فکری درباره من دارند.او همچنین در سخنانی دیگر به اونینگ استاندارد گفت که مرتکب اشتباهی نشده است که به خاطرش از شوهرش جان معذرت خواهی نماید.همه چیز من زندگیم است.من عاشق همسرم می باشم.او بهترین مرد زندگی من است.درست است من به پارتی رفته ام و کمی خوش گذرانی کرده ام اما مرتکب اشتباهی نشده ام که شرمنده شوهرم باشم.من اکنون کنار همسرم جان هستم.هیچ ازدواجی خالی از نقص نیست.کارهای ما به خودمان مربوط است.خانم برکو همچنین طی کامنتهایی در تویتر نوشت که تصاویر منتشر شده هیچ ربطی به سخنان منتشر شده ندارد.

 

Akbar Balinparast بازدید : 1510 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دوچرخه سواری لخت و برهنه زنان مبتذل موجب جلب نظر مردم شهر شد. هدف از این کار جلب توجه بیشتر دیگر رانندگان به موقعیت های ضعیف دوچرخه سواران در ترافیکهای سنگین بود. این عمل شرم آور در یکی از خیابان های برزیل انجام شد.

Akbar Balinparast بازدید : 154 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کتابی که بعد خواندن منفجر میشود+عکس واقعا کتاب عجیبی هست

حتما تا اخر بخونید که کامل بدونید چی میشه

جدیدترین کتابی که "جیمز پترسون" وارد بازار کرده است دقیقا همین کتاب است اما به نوعی شما را مجبور به خواندن می کند

این کتاب جالب و خود منفجر شونده است ؛ با باز کردن این کتاب ، یک تایمر 24 ساعته شروع به کار می کند که پس از اتمام آن ، کتاب به طور خودکار از بین می رود و دیگر نمی توانید آن را بخوانید ؛ پس باید حتما یک روزه همه آن را مطالعه کنید

ین کتاب با قیمت نجومی 300 هزار دلار به فروش می رسد و همراه آن یک بلیط مسافرت کاملا لوکس با بهترین امکانات ، 14 قیراط طلا و هزینه 5 شب شام با نویسنده کتاب نیز به خریداران ارائه می شود

نویسنده در مورد این کتاب می گوید : "با این کار قصد داشتم مردم را بیشتر از گذشته به کتاب خوانی دعوت کنم ، افرادی که این کتاب را شروع کنند باید یک روز فقط کتاب بخوانند تا نهایت داستان را بدانند

منبع hadijoon

Akbar Balinparast بازدید : 181 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
کیک های وحشت انگیز و چندش آور! با نگاهی به تصاویر زیر متوجه خواهید شد که یک تولد به یادماندنی را می توان به راحتی خراب کرد

شاید شما هم از ان دسته افرادی باشید که در روز تولد دوستان و بستگان خود، سعی می کنید به نحوی آنها را دست بیاندازید. مثلا ممکن است بخواهید با هدایای جعلی انها را غافلگیر کنید یا بشقاب کیک را به صورتشان بمالید.

اگر چنین روحیه نامطعارفی دارید، یک پیشنهاد بی نظیر برای تولدهای بعدی در انتظار شماست! کیک های رغت انگیز و چندش آور! با نگاهی به تصاویر زیر متوجه خواهید شد که یک تولد به یادماندنی را می توان به راحتی خراب کرد!

کیک هایی برای به گند کشیدن تولد+تصاویر

کیک هایی برای به گند کشیدن تولد+تصاویر

کیک هایی برای به گند کشیدن تولد+تصاویر

کیک هایی برای به گند کشیدن تولد+تصاویر

کیک هایی برای به گند کشیدن تولد+تصاویر

کیک هایی برای به گند کشیدن تولد+تصاویر

کیک هایی برای به گند کشیدن تولد+تصاویر

اخبارگوناگون - نامه نیوز

Akbar Balinparast بازدید : 190 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
در گزارش جدید "سفر و توریسم" که به تازگی منتشر شده است، انجمن اقتصاد جهانی 141 کشور را بر اساس هزینه هایی که گردشگران باید در این کشورها صرف کنند، رتبه بندی کرده است..

سفر کردن هزینه بر است. تقسیم هزینه سفر بین بلیط هواپیما، هتل، رستوران، حمل و نقل و خدمات معمولا یکی از مشکلات سفر است. هزینه های سفر برای بازدید از برخی کشورها به مراتب بیشتر است.

در گزارش جدید "سفر و توریسم" که به تازگی منتشر شده است، انجمن اقتصاد جهانی 141 کشور را بر اساس هزینه هایی که گردشگران باید در این کشورها صرف کنند، رتبه بندی کرده است. این هزینه ها شامل هزینه حمل و نقل و بلیط هواپیما، اقامت،  و برابری قدرت خریدبر پایه قدرت خرید در آمریکا هستند. در گزارش زیر برابری قدرت خرید مرتبط با ارز کشور آیالات متحده است.

 

سوئیس
سوئیس گرانترین کشور جهان برای مسافرت و بازدید است. پرواز به سوئیس ارزان نیست. این در حالی است که خطوط هوایی این کشور در رتبه 101 جهان قرار دارند. میانگین هزینه های هتل در شب 241 دلار و 60 سنت است که مبلغ مناسبی برای نودو هفتمین اقتصاد جهان است. برابری قدرت خرید در سوئیس 1/5 است و آن به معنای این است که اجناس و خدمات در سوئیس تا 50 درصد گرانتر از آمریکا است. هزینه سوخت نیز با 7دلار و 10 سنت ، سوئیس را ر جایگاه 117 ارزانترین قیمت سوخت قرار می دهد.

اخبار,اخبار گوناگون, گرانترین کشور های جهان

 

انگلستان

از سفر هوایی به انگلستان تا حد ممکن باید اجتناب کرد. خطوط هوایی این کشور بالاترین هزینه حمل و نقل رادریافت می کند.میانگین قیمت هر شب اقامت در هتل 139 دلار و 10 سنت است و همین انگلستان را در رتبه 56 ارزانترین هتلهای جهان قرار می دهد. برابری قدرت خرید در انگلستان 10 درصد از آمریکا گرانتر است و این کشور را در جایگاه 123 جهان قرار میدهد. قیمت سوخت در انگلستان8 دلار و 20 سنت در هر گالن است که این قیمت انگلستان را در رتبه 136 جهان قرار میدهد.

اخبار,اخبار گوناگون, گرانترین کشور های جهان

 

فرانسه
هزینه ای بالای حمل و نقل هوایی در فرانسه موجب شده این کشور در رتبه114 ارزانترین خدمات حملو نقل هوایی قرار بگیرد. میانگین کرایه هتل در یک شب 219 دلار و80 سنت است. برابری قدرت خرید در فرانسه1/1 است که  10 درصد گرانتر ازهزینه خرید در آمریکا است. قیمت سوخت در فرانسه 7 دلار و 21 سنت در هر گالن است که این قیمت فرانسه را در رتبه 118 جهان قرار میدهد.

اخبار,اخبار گوناگون, گرانترین کشور های جهان

 

استرالیا
هزینه حمل ونقل هوایی بالا در استرالیا این کشور را در رتبه 127 ارزانترین خطوط هوایی جهان قرار داده است. هزینه های هتل در استرالیا به طور میانگین شبی 162 دلار و 30 سنت است. برابری قدرت خرید در این کشور 139 است و 50 درصد از هزینه خرید در آمریکا بالاتر است. قیمت سوخت در استرالیا در هر گالن 5 دلار و 25 سنت است که در رتبه 68 ارزانترین سوخت در جهان قرار دارد.

اخبار,اخبار گوناگون, گرانترین کشور های جهان

 

نروژ
نروژ ‍بالاترین هزینه حمل ونقل هوایی در میان کشورهای حوزه اسکاندیناوی را دارد. میانگین قیمت یک شب اقامت در هتل 151 دلار و 70 سنت است و این هزینه نروژ را در رتبه 67 جهان قرار میدهد.برابری قدرت خرید در نروژ 50 درصد بالاتر از آمریکا است و بالاترین هزینه سوخت را با 9 دلار و 56 سنت دارد.

اخبار,اخبار گوناگون, گرانترین کشور های جهان

 

دانمارک
دانمارک از نظر ارزانی هزینه حمل و نقل هوایی در رتبه 57 قرار دارد. میانگین هزینه هتل در این کشور نیز شبی 150 دلار و 20 سنت است. برابری قدرت خرید در دانمارک 40 درصد بالاتر از آمریکا است. قیمت هر گالن سوخت در دانمارک 7 دلار و 63 سنت است.

اخبار,اخبار گوناگون, گرانترین کشور های جهان

 

سوئد
سوئد از نظر هزینه های حمل و نقل هوایی در رتبه 26 جهان قرار دارد اما از نظر هزینه های اقامت در با 159 دلار و 80 سنت در رتبه 70 جهان قرار دارد. برابری قدرت خرید در این کشور 30 درصد بالاتر از آمریکا است. . قیمت هر گالن سوخت در سوئد 7 دلار و 93 سنت است که این کشور را در رتبه 133 ارزانترین سوخت قرار می دهد.

اخبار,اخبار گوناگون, گرانترین کشور های جهان

 

ایتالیا
هزینه های بالای حمل و نقل هوایی در ایتالیا این کشور را در رتبه 83 ارزانترین خطوط هوایی جهان قرار می دهد. همچنین میانگین هزینه  یک شب اقامت در هتل های ایتالیا 170 دلار و 50 سنت است. برابری قدر ت خرید در ایتالیا با آمریکا یکسان است. قیمت هر گالن سوخت نیز 8 دلار و 61 سنت است که ایتالیا را در مقام 137 جهان از نظر قیمت سوخت قرار می دهد.

اخبار,اخبار گوناگون, گرانترین کشور های جهان

 

اتریش
اتریش رتبه 125 در ارزانترین هزینه حمل و نقل هوایی و رتبه 45 در ارزانترین هزینه اقامت در هتل را دارد. میانگین هزینه یک شب اقامت در هتلهای اتریش 125 دلار و 90 سنت است. برابری قدرت خرید در اتریش 10 درصد پایین تر از هزینه در آمریکا است و قیمت هر گالن سوخت در این کشور 6 دلار ئ 84 سنت است که این قیمت اتریش رادر رتبه 111 جهان قرار داده است.

اخبار,اخبار گوناگون, گرانترین کشور های جهان

 

سنگال
سنگال گرانترین کشور آفریقایی  برای سفر است. هزینه حمل و نقل  هوایی این کشور را در رتبه 136 ارزانترین ها قرار داده است. برابری قدرت خرید در این کشور 50 درصد کمتر از آمریکااست و قیمت 6 دلار و 50 سنتی سوخت این کشور را در رتبه 98 ارزانترین سوخت قرار داده است.

اخبار,اخبار گوناگون, گرانترین کشور های جهان

 

 

اخبار گوناگون - خبر

Akbar Balinparast بازدید : 175 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
هیچ فکر کرده اید وقتی یک خودرو به عنوان پرسرعت‌ترین خودروی جهان شناخته می‌شود به چه معناست؟

بوگاتی ویرون سوپر اسپرت (Bugatti Veyron Super Sport) تا سال ۲۰۱۰ صدرنشین جدول پرسرعت ترین خودروهای جهان در کتاب رکوردهای گینس بوده. اما 2 سال پیش خودرویی به نام هنسی ونوم جی .تی (Hennessey Venom GT) این رکورد را شکست. هنوز مزه صدرنشینی را سازندگان هنسی ونوم جی تی بخوبی نچشیده بودند که چند روز بعد این رکورد دوباره به بوگاتی ویرون سوپر اسپرت تعلق گرفت.

مقامات گینس علت عدم صلاحیت ویرون را غیرفعال سازی دستگاه محدودکننده سرعت در این خودرو اعلام کردند؛ اما در نهایت به این نتیجه رسیدند که کارکرد یا عدم کارکرد محدودکننده سرعت در این رده بندی هیچ نقشی ندارد. با این حال عده ای بر این باورند ونوم جی تی نه تنها چند روز بلکه همچنان صدرنشین جدول پرسرعت ترین خودروهای جهان است.

خودروهای پرسرعت براساس مجموعه ای از معیارهای مشخص رده بندی می شوند و در نهایت فقط یک خودرو عنوان پرسرعت ترین خودروی جهان را از آن خود می کند. کسب این عنوان در کتاب رکوردهای گینس مستلزم گذراندن فرآیندهای رسمی برای تائید این برتری است.

10 خودرویی که در این مقاله از آنها نام برده ایم، فقط در سطح خودروهای به اصطلاح خیابانی رده بندی شده اند؛ یعنی خودروهایی که قابلیت استفاده در جاده های شهری و برون شهری را دارند و خریداری و راندن آنها به طور قانونی برای عموم آزاد است. از این رو، خودروهای تغییریافته و نیز خودروهایی که کمپانی سازنده فقط یک نسخه از آنها را تولید و عرضه کرده شامل این فهرست نمی شوند. از این بین، خودرویی که در کمترین زمان از شتاب صفر به شتاب 96.6 کیلومتر در ساعت (معادل 60 مایل بر ساعت) برسد عنوان پرسرعت ترین خودروی جهان را به خود اختصاص خواهد داد.

370.1 کیلومتر بر ساعت
10- پاگانی هوآیرا Pagani Huayra

خودروهای پرسرعت جهان

پاگانی هوآیرا مانند بسیاری دیگر از خودروهای رکورددار در ایتالیا ساخته شده است. کمپانی پاگانی از سال ۱۹۹۲ آغاز به کار کرد و در مدت کوتاهی مورد توجه علاقه مندان به خودروهای مسابقه ای قرار گرفت. این کمپانی علاوه بر طراحی و ساخت ماشین های باکیفیت و کم نظیر، به استفاده از فیبرکربن در محصولاتش شهرت دارد.

به زبان ساده، فیبرکربن از رشته های نازک کربن ساخته شده و بسیار مقاوم، سبک وزن و گرا ن قیمت است. موسس آرژانتینی این کمپانی، هوراشیو پاگانی، پیشتر نیز استفاده از مواد کامپوزیت را در تولیدات لامبورگینی آزمایش کرده بود. هوآیرا که در سال ۲۰۱۱ رونمایی شد مجهز به موتور 6 لیتری ۱۲ سیلندر V شکل به همراه یک جفت توربو شارژ است.

از دیگر مزیت های هوآیرا می توان به قدرت نمایی و سرعت بالای آن در خط مستقیم اشاره کرد. هوآیرا در فوریه سال ۲۰۱۳ موفق به ثبت رکورد در برنامه تلویزیونی تاپ گیر (Top Gear) شده است که با نام استارت از شبکه مستند صداوسیما پخش شد. پاگانی هوآیرا سریع ترین خودروی جهان در کتاب رکوردهای گینس نیست، با این حال مورد توجه علاقه مندان به سرعت قرار دارد.

375 کیلومتر بر ساعت
9- زنوو اس تی وان Zenvo ST1

خودروهای پرسرعت جهان

وقتی اسم دانمارک به میان می آید لابد یاد کمپانی های اسباب بازی معروف این کشور می افتید، اما خودرویی که اینجا معرفی می کنیم اصلا مناسب بازی بچه ها نیست. از زنوو اس تی وان در سال ۲۰۰۹ رونمایی شد.

این خودرو که در ساخت آن فیبرکربن به کار رفته، مجهز به موتور 7 لیتری 8 سیلندر است و قدرتی معادل ۱۲۵۰ اسب بخار تولید می کند (قدرت بیشتر خودروهای معمولی شهری حدود 110 اسب بخار است). دیگر ویژگی منحصربه فرد زنوو قطعات گران قیمت آن است و این که برای هرگونه تعمیر اساسی خودرو باید به دانمارک فرستاده شود. از ۱۵ خط تولید زنوو 3 خط تولید آن در ایالات متحده قرار دارد و قیمت پایه آن از 1.8 میلیون دلار آغاز می شود.

386.2 کیلومتر بر ساعت
8- مک لارن اف وان - McLaren F1

خودروهای پرسرعت جهان

وقتی مک لارن اف وان رونمایی شد، بیشینه سرعت آن 371.8 کیلومتر در ساعت گزارش شد؛ اما اندکی بعد این عدد افزایش یافت. خودروسازی بریتانیایی مک لارن مدل کوپه اف وان را در سال ۱۹۹۲ رونمایی و 2 سال بعد اولین نسخه آماده فروش آن را به بازار عرضه کرد. گرچه خط تولید آن در سال ۱۹۹۸ متوقف شد، همچنان با گذشت بیش از ۲۰ سال از معرفی آن در ردیف پرسرعت ترین خودروهای جهان قرار دارد. علاوه بر سرعت بالا، طراحی اتاق راننده مک لارن اف وان منحصربه فرد است. اتاق راننده به گونه ای طراحی شده که راننده در مرکز و جلوتر از صندلی های کناری مسافر قرار می گیرد. این طرز قرارگیری دید بهتری را برای راننده فراهم می کند. مک لارن اف وان مجهز به موتور بی ام دابلیوی 1/6 لیتری ۱۲ سیلندر V شکل است. این خودرو انتخاب متفاوتی برای علاقه مندان به خودروهای اسپرت بوده و به نظر نمی رسد که با گذشت زمان از طرفداران آن کاسته شود.

399.1 کیلومتر بر ساعت
7- سالین اس سون دو توربو شارژ Saleen S7 Twin-Turbo

خودروهای پرسرعت جهان

کمپانی سالین در کورونا واقع در کالیفرنیا قرار دارد. اولین نسخه سالین اس سون در سال ۲۰۰۳ رونمایی شد. این نسخه مجهز به موتور قدرتمند 7 لیتری 8 سیلندر V شکل بود که چند سال بعد یک جفت توربوشارژ گرت (Garrett) نیز به آن اضافه شد. سالین ایده نصب توربوشارژ را از خانواده بوگاتی بویژه بوگاتی ویرون الهام گرفته بود و همین نسخه برداری از پرسرعت ترین خودروهای جهان سالین اس سون را به یک غول تندرو با قدرت ۷۵۰ اسب بخار تبدیل کرد. کمپانی سالین تولید مدل کوپه اس سون را در تعداد محدود تا سال ۲۰۰۹ ادامه داد، اما بعد از تجهیز آن به توربوشارژ بود که اس سون در میان طرفداران بسرعت جا باز کرد.

402.3 کیلومتر بر ساعت
6- کوئنیگسِگ سی سی آر Koenigsegg CCR

خودروهای پرسرعت جهان

در اینجا با یک مشکلی مواجه هستیم و آن، این است که خودروسازی سوئدی کوئنیگسِگ 2 مدل ماشین با نام ها و مشخصات مشابه تولید و عرضه کرده است: سی سی آر (CCR) و سی سی ایکس (CCX) کوئنیگسِگ سی سی آر با سرعت 403.5 کیلومتر در ساعت زمانی در ردیف اول جدول پرسرعت ترین خودروهای جهان قرار داشت. وبگاه کمپانی کوئنیگسگ در آن زمان اعلام کرد که سی سی آر موفق به ثبت رکورد گینس شده است. این کمپانی تا آن زمان فقط ۱۴ دستگاه از سی سی آر را تولید و عرضه کرده بود.

این در حالی است که اکنون ثبت چنین رکوردی در کتاب رکوردهای گینس مستلزم تولید حداقل ۳۰ دستگاه از یک مدل مشخص است. کمپانی کوئنیگسگ تولید سی سی آر را در سال ۲۰۰۶ متوقف و از مدل جدید سی سی ایکس رونمایی کرد. سی سی ایکس به گونه ای طراحی شده بود که با استانداردهای ایالات متحده در زمینه امنیت و انتشار گازهای گلخانه ای هماهنگ باشد. بالاترین سرعت سی سی ایکس در حدود 349.3 کیلومتر در ساعت گزارش شد و این کمپانی در طول 5 سال فقط ۱۴ دستگاه از این مدل را تولید و عرضه کرد. تعداد محدود این مدل راهیابی آن را به کتاب رکوردهای گینس بحث برانگیز می کند.

413.6 کیلومتر بر ساعت
5- ناین.اف.اف.جی. تی .ناین ـ آر 9ffGT9-R

خودروهای پرسرعت جهان

جی. تی. ناین ـ آر متعلق به خانواده پورشه آلمانی ناین.اف .اف است که فقط ۲۰ دستگاه از آن تولید و عرضه شده است. شمار محدود این مدل کافی بود تا نشان دهد سازندگان آن به دنبال ثبت رسمی جی .تی .ناین در کتاب رکوردهای گینس نیستند. عده ای بر این باورند که این خودرو نیازی به ثبت رکوردهای رسمی ندارد؛ زیرا برتری آن نسبت به رقیبان کاملا مشهود است! جی .تی .ناین ـ آر یک مدل جدید از پورشه ۹۱۱ و مجهز به موتور بوکسور 4 لیتری 6 سیلندر با قدرت ۱۱۲۰ اسب بخار است. ناین.اف. اف جی .تی.ناین ـ آر یکی از اولین خودروهای مسابقه ای بود که مجوز قانونی تردد در خیابان های شهری را کسب کرد و از مرز سرعت ۴۰۰ کیلومتر در ساعت گذشت. گزارشات نشان می دهد جی. تی.ناین ـ آر از این سرعت نیز کمی فراتر رفته است. متأسفانه این قدرت نمایی عظیم به خوش اقبالی ختم نشد. ناین.اف.اف در اواخر سال ۲۰۱۳ ورشکست و مسیر پیشرفت آن در تولید غول هایی از این قبیل متوقف شد.

413.6 کیلومتر بر ساعت
4- اس اس سی آلتیمت آئرو SSC Ultimate Aero

خودروهای پرسرعت جهان

آلتیمت آئرو که برای مدتی صدرنشین جدول پرسرعت ترین خودروهای جهان بود، متعلق به کمپانی اس اس سی واقع در واشنگتن در آمریکای شمالی است که پیشتر با عنوان شلبی سوپرکارز (ShelbySupercars ) شناخته می شد. سازندگان آلتیمت آئرو روی تجهیزات الکترونیکی از قبیل کنترل کشش و ترمز ضدقفل چندان مانور ندادند و تمرکز خود را صرفا به مقوله سرعت محدود کردند. آلتیمت آئرو که در سال ۲۰۰۷ به عنوان یکی از پرسرعت ترین خودروهای جهان معرفی شد، مجهز به موتور 8 سیلندر V شکل است و بیشینه سرعت آن 413.6 کیلومتر در ساعت گزارش شده است. بیشینه سرعت ناین.اف.اف.جی.تی.ناین ـ آر نیز دقیقا رقم مشابهی است، با این تفاوت که آلتیمت آئرو در زمانی به کوتاهی 2.7 ثانیه از شتاب صفر به شتاب 96.6 کیلومتر در ساعت می رسد.

418.4 کیلومتر بر ساعت
3- کوئنیگسِگ آگرا آر Koenigsegg Agera R

خودروهای پرسرعت جهان

کوئنیگسگ آگرا اس متعلق به کمپانی خودروسازی سوئدی است که پیشتر نیز به یکی دیگر از خودروهای ساخت این کمپانی یعنی همان سی سی آر اشاره شد. به نظر می رسد آگرا اس در جدول پرسرعت ترین خودروهای جهان از سی سی آر جلوتر باشد. کمپانی کوئنیگسگ حداکثر سرعت آگرا اس را 439.4 گزارش کرده است. این مدل مجهز به موتور 5 لیتری 8 سیلندر V شکل دوتوربوشارژ است. به لحاظ امکانات موتور آگرا اس در مقایسه با سایر رقیبان ضعیف تر است، اما وزن سبک آن را نمی توان نادیده گرفت. کمپانی کوئنیگسگ در فاصله میان سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱، 4 بار موفق به ثبت رکورد در کتاب رکوردهای گینس شد. مدل آگرا آر این کمپانی رکورد بوگاتی ویرون سوپر اسپرت را در سال ۲۰۱۱ شکست، اما در فهرست مهم ترین ماشین های پرسرعت جهان قرار نگرفت. آگرا اس ظرف مدت کوتاهی از شتاب صفر به شتاب ۳۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد و قادر است فقط در عرض 21.19 ثانیه بار دیگر به شتاب صفر برگردد. این در حالی است که رقم فوق در ویرون سوپر اسپرت 25.3 ثانیه گزارش شده است. کوئینگسگ آگرا آر پرسرعت ترین ماشین جهان نیست، اما صاحبان آن به طور حتم از شتاب گیری و قابلیت ترمز آن لذت خواهند برد.

431.3 کیلومتر بر ساعت
2- بوگاتی ویرون سوپر اسپرت Bugatti Veyron Super Sport

خودروهای پرسرعت جهان

دوستداران بوگاتی به طور حتم از این که این غول قدرتمند در رده دوم قرار گرفته دلگیر خواهند شد. ماجرا از این قرار است که بوگاتی ویرون در سال ۲۰۰۵ موفق شد رکورد کوئنیگسگ سی سی آر را که فقط چند ماه پیشتر ثبت شده بود بشکند، اما رکورد جدید بوگاتی در کتاب رکودهای گینس ثبت نشد تا این که در سال ۲۰۱۰ با بیشینه سرعت ۴۳۱ کیلومتر در ساعت در صدر جدول پرسرعت ترین خودروهای جهان قرار گرفت.

اندکی بعد مقامات گینس متوجه شدند که کمپانی بوگاتی محدودکننده سرعت کار گذاشته شده در این خودرو را غیرفعال کرده است؛ موضوعی که نقض قوانین گینس بود و در نتیجه این خودرو از صدر جدول پرسرعت ترین خودروهای جهان حذف شد. در نهایت مقامات گینس دریافتند که کارکرد یا عدم کارکرد محدودکننده سرعت تغییری در قابلیت های مکانیکی بوگاتی ویرون سوپر اسپرت ایجاد نمی کند. به این ترتیب، بوگاتی ویرون سوپر اسپرت بار دیگر به صدر جدول پرسرعت ترین خودروهای جهان بازگشت.

434.5 کیلومتر بر ساعت
1- هنسی ونوم جی.تی Hennessey Venom GT

خودروهای پرسرعت جهان

کمپانی هنسی واقع در ایالت تگزاس آمریکا از قطعات ساخت کمپانی های دیگر برای ساخت و تولید ونوم جی.تی بهره گرفته است. همان طور که پیشتر گفته شد ثبت رکورد در کتاب رکوردهای گینس مستلزم تولید حداقل ۳۰ دستگاه از یک مدل مشخص است. این در حالی است که این کمپانی هنوز به این مرز تولید دست نیافته و قصد دارد فقط ۲۹ نسخه از آن را تولید و عرضه کند. از این رو، به نظر نمی رسد ونوم جی.تی که قرار است در تعداد محدود بر پایه بدنه لوتوس اگزیج (Lotus Exige) و با موتور 7 لیتری Z06 کوروت (Corvette) مجهز به 2 توربوشارژ ساخته و عرضه شود موفق به ثبت رکورد در کتاب رکوردهای گینس شود. هنسی ونوم جی.تی در 26 بهمن 1391 به طور غیررسمی رکورد بوگاتی ویرون سوپراسپرت را شکست. این خودرو در پیست ناسا آزمایش شد، اما ناسا فقط با یک دور آزمایش سرعت ونوم جی.تی در پیست خود موافقت کرد و از آنجا که ثبت رکورد در کتاب رکوردهای گینس مستلزم آزمایش سرعت چندباره است این خودرو موفق به ثبت رکورد رسمی نشد.
اخبار گوناگون - جام جم آنلاین

Akbar Balinparast بازدید : 176 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
اما هنرمندی به نام ویلی اسموت با مطالعه نبرد واترلو به این واقعه علاقه مند شد و تصمیم گرفت با عروسک های مینایتوری تمام زوایای این اتفاق تاریخی را به تصویر بشکد.

نبرد واترلو، آخرين جنگ معروف ناپلئون با پروس، روس و انگلستان بود. اين جنگ در نزديكي روستايي به همين نام در بلژيک روي داد. ناپلئون در این جنگ شکست خورد. پس از اين شکست، ناپلئون به پاريس بازگشت، سرانجام و به ناچار تسليم و به «سنت هلن» تبعيد شد و در آنجا نيز درگذشت.

 

و اما هنرمندی به نام ویلی اسموت با مطالعه نبرد واترلو به این واقعه علاقه مند شد و تصمیم گرفت با عروسک های مینایتوری تمام زوایای این اتفاق تاریخی را به تصویر بشکد. اسموت در نهایت با صرف 40 هزار ساعت زمان و 150 هزار یورو هزینه موفق به طراحی یک منطقه فانتزی شد که تقریبا تمام جزئیات نبرد افسانه ای ناپلئون را در خود جای داده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,نبرد واترلو

 

اخبار,اخبار گوناگون,نبرد واترلو

 

اخبار,اخبار گوناگون,نبرد واترلو

 

اخبار,اخبار گوناگون,نبرد واترلو

 

اخبار,اخبار گوناگون,نبرد واترلو

 

اخبار,اخبار گوناگون,نبرد واترلو

 

اخبار,اخبار گوناگون,نبرد واترلو

 

اخبار,اخبار گوناگون,نبرد واترلو

 

اخبار گوناگون - نامه نیوز

Akbar Balinparast بازدید : 199 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

اخبار گوناگون - خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی+تصاویر

بطری‌های خالی می‌توانند برای ساخت بسیاری از اشیا در زندگی روزمره استفاده شوند.

به گزارش فارس، به جای انداختن بطری‌های پلاستیکی در سطل زباله می‌توان مجدداً از آنها استفاده کرد.

خلاقیت‌هایی با بطری‌های خالی را در تصاویر مشاهده می‌کنید.

 

اخبار,اخبار گوناگون , خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی

 

اخبار,اخبار گوناگون , خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی

 

اخبار,اخبار گوناگون , خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی

 

اخبار,اخبار گوناگون , خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی

 

اخبار,اخبار گوناگون , خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی

 

اخبار,اخبار گوناگون , خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی

 

اخبار,اخبار گوناگون , خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی

 

اخبار,اخبار گوناگون , خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی

 

اخبار,اخبار گوناگون , خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی

 

اخبار,اخبار گوناگون , خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی

 

اخبار,اخبار گوناگون , خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی

 

اخبار,اخبار گوناگون , خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی

 

اخبار,اخبار گوناگون , خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی

 

اخبار,اخبار گوناگون , خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی

 

اخبار,اخبار گوناگون , خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی

 

اخبار,اخبار گوناگون , خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی

 

اخبار,اخبار گوناگون , خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی

 

اخبار,اخبار گوناگون , خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی

 

اخبار,اخبار گوناگون , خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی

 

اخبار,اخبار گوناگون , خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی

 

اخبار,اخبار گوناگون , خلاقیت با بطری‌های پلاستیکی

 اخبار گوناگون - فارس

Akbar Balinparast بازدید : 134 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

اخبار گوناگون - دست فروشی کنار خیابان با پورشه! +عکس

چندی پیش در چین یک دختر ثروتمند دست به کاری عجیب زد که به گفته خودش به مقصود تهیه پول بنزین این کار را انجام داده است. این دختر جوان در حالی که خودروی پورشه آخرین مدل خود را کنار خیابان پارک کرده بود شروع به دستفروشی تعدادی شال گردن و روسری کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، معمولا افرادی که خودروهای زیبا و گران قیمت سوار می شوند پول برای تهیه بنزین آن هم دارند و از این نظر مشکلی ندارند. پس برای تهیه بنزین دست به هر کاری نمی زنند تا سوژه رسانه ها شوند.

چندی پیش در چین یک دختر ثروتمند دست به کاری عجیب زد که به گفته خودش به مقصود تهیه پول بنزین این کار را انجام داده است. این دختر جوان در حالی که خودروی پورشه آخرین مدل خود را کنار خیابان پارک کرده بود شروع به دستفروشی تعدادی شال گردن و روسری کرد.


این دختر جوان جواب خبرنگاران را اینگونه می دهد: " من برای روز تولدم خودروی گران قیمتی را به عنوان کادو دریافت کردم اما حالا نمی توانم برای پول بنزین آن هم از پدرم درخواست کنم به همین دلیل تصمیم گرفتم تعدادی از لباس هایم را اینگونه به فروش برسانم تا پول بنزین چند روز آینده را داشته باشم."

برعکس دیگر دستفروشان این دختر با استفاده از خودروی بی نظیرش توانست توجه بسیاری را سمت شال های خود جلب کند و آن ها را طی مدت زمان کمی به فروش برساند.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 

Akbar Balinparast بازدید : 135 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

اخبار گوناگون - زندانی‌های خلاق+تصاویر

مجرمان حتی اگر در زندان باشند هیچوقت ابتکار و خلاقیت‌های منفی را فراموش نمی‌کنند.

به گزارش فارس، افراد مجرمی که در زندان هستند هیچوقت بی‌کار نمی‌نشینند و برای کارهای خلاف فکری خلاقانه دارند؛ آنها با ابزاری ساده سلاح‌های خطرناک می‌سازند.

یک زندانی در کانادا با ابزاری مانند مسواک، موچین، فندک، پنبه، آلومینیوم یک سلاح ساخته است؛ قاتلی که به حبس ابد محکوم شده است با قهوه و خامه آن شعله افکن درست کرد؛ یکی دیگر از زندانی‌ها موفق به ساخت یک بمب شد و آن را به دفتر قاضی مسئول پرونده‌اش فرستاد، با وجود سربازها و افراد امنیتی متاسفانه قاضی درگذشت؛ زندانی‌های زندان سن کوئنتین با پایه تخت نیزه می‌سازند.

اخبار,اخبار گوناگون ,زندانی‌های خلاق

 

اخبار,اخبار گوناگون ,زندانی‌های خلاق

 

اخبار,اخبار گوناگون ,زندانی‌های خلاق

 

اخبار,اخبار گوناگون ,زندانی‌های خلاق

 اخبار گوناگون - فارس

Akbar Balinparast بازدید : 311 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
چند ماه پیش، برای نوجوان 16 ساله ژیمناست یک اتفاق بد رخ داد. او پنج بار سکته کرد و چند ماه نیز در کما بود، اما خوشبختانه جان سالم بدر برد.
 

 گفته می‌شود که این نوجوان 16 ساله تمام معادلات را به هم زد. فرض کنید که یک خودروی سریع با سرعت بالا تصادف کند. بلِیک هایلند نیز با همان سرعت بر روی زمین بتنی سقوط کرد. این اتفاق کمی بیشتر از یک سال پیش در 18 فوریه 2014 رخ داد.

 

تقریبا می‌توان گفت که نیمی از پوست سر این نوجوان تگزاسی شکافته شد. بلیک پس از این اتفاق به کما رفت و شانس زندگی او پنجاه درصد بود. به دلیل تورم مغزش، پزشکان مجبور شدند تا به طور موقت بخشی از جمجمه او را بردارند. اما او پنج هفته بعد و به شکلی کاملا باورنکردنی بهبود یافت و حالا نیز آماده است که به مدرسه برگردد.   

اخبار,اخبار گوناگون,بی هوش شدن,کما,کما رفتن

 بلیک پس از ماه‌ها گفتاردرمانی در نهایت می‌تواند راه برود و صحبت کند
 
بلیک می‌گوید: «می‌دانم که از پس انجام هرکاری برمی‌آیم. هیچ قدرتی نیرومندتر از قدرت دعا نیست.» از او پرسیده شد که آیا دوست دارد اتفاقات آن روز رخ نمی‌داد؟ او پاسخش منفی بود. والدین بلیک لحظه به هوش آمدن پسرشان را به خوبی به یاد دارند. آن‌ها می‌گویند که «معجزه» رخ داده است. البته حافظه کوتاه‌مدت بلیک کمی آسیب دیده، اما او آماده است که در مدرسه حاضر شود. آن‌ها می‌گویند که پزشکان از هیچ تلاشی دریغ نکردند. آن‌ها کار بزرگی انجام دادند. یکی از پزشکان می‌گوید: «مثل این بود که بلیک از طبقه دهم یک ساختمان به پایین سقوط کند.»

اخبار,اخبار گوناگون,بی هوش شدن,کما,کما رفتن

خانواده هایلند: بلیک (چپ)، سیندی (وسط) و پت (راست)


زمانی که بلیک در کما به سر می‌برد، دوست خانوادگی آن‌ها «دیوید استرینجر» نزد والدین او رفت و گفت: «پزشکان می‌گویند تقریبا تمام کسانی که با این وضعیت به کما می‌روند، زنده بیرون نمی‌آیند؛ مگر اینکه یک معجزه رخ دهد.» حالا پدر و مادر او معتقدند که آن معجزه رخ داده است. بلیک در حال تمرین یک حرکت جدید در کلاس ژیمناستیک خود بود. اما پس از پرش با پهلو بر روی تشک افتاد ولی سرش به زمین کوبیده شد. در صفحه‌های اجتماعی صفحاتی با عنوان «دعا برای بلیک هایلند» ایجاد شد که با استقبال خوبی از طرف کاربران این شبکه مواجه شد.

 

اخبار گوناگون - فرارو

Akbar Balinparast بازدید : 217 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

João A. Carvalho aka J Desenhos هنرمند 15 ساله برزیلی است که بخاطر نقاشی های سه بعدی اش در دفترچه یادداشت مشهور شده.

  João A. Carvalho aka J Desenhos هنرمند 15 ساله برزیلی است که بخاطر نقاشی های سه بعدی اش در دفترچه یادداشت مشهور شده. او طرح خود را می کشد و با استفاده از خطوط آبی به آن ها بعد می دهد . او خطوط را به صورت دستی می کشد و هرجا که لازم است آن ها را ادامه می دهد. آثار جالب این هنرمند 15 ساله را می توانید در زنگ تفریح ببینید.

 

اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی های سه بعدی

 

اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی های سه بعدی

 

 اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی های سه بعدی

 

اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی های سه بعدی

 

اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی های سه بعدی

 

اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی های سه بعدی

 

 اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی های سه بعدی

 

اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی های سه بعدی

 

 اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی های سه بعدی

 

اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی های سه بعدی

 

اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی های سه بعدی

 

 اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی های سه بعدی

 

اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی های سه بعدی

 

اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی های سه بعدی

 

 اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی های سه بعدی

 

اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی های سه بعدی

 

اخبار گوناگون - لاپلاس

Akbar Balinparast بازدید : 140 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اخبارگوناگون - اعتراض به ساخت خانه کاملا شفاف +تصاویر

تمام نماهای خانه S-House که توسط معمار ژاپنی به نام «یوسوکه کاراساوا» طراحی شده، از شیشه شفاف‌ ساخته شده‌اند.

این خانه اوایل سال جاری میلادی تکمیل شد و نزدیک ایستگاه قطار اومیا در توکیو واقع شده است. مساحت سازه جدید 50 متر مربع اعلام شده و خانه‌های دیگر آن را احاطه کرده‌اند.

 

طرح غیرمعمول خانه مزبور به عنوان واکنش معمار به عصر پسااینترنت تفسیر شده که مالکیت خصوصی افراد را محدود کرده است.

به گفته این مبتکر خلاق ژاپنی، S-House نمونه اولیه فضای معماری است که برای عصر اینترنت و اطلاعات مناسب است.

اتاق خواب و حمام این سازه در زیرزمین و اندکی پایین‌تر از سطح خیابان هستند بنابراین از دید افراد بیرون پنهان می‌ماند.

مابقی داخل خانه دارای چندین راه‌پله درهم‌تنیده است که برای ورود به هر یک از اتاق‌های پنج سطح جداگانه آن مناسب هستند.

این پنج سطح دو طبقه را پوشش می‌دهند و هر یک از این طبقات دارای یک آشپزخانه، اتاق مهمان، مکان‌های استراحت و تراس هستند.

اخبار,اخبارگوناگون,ساخت خانه کاملا شفاف

اخبار,اخبارگوناگون,ساخت خانه کاملا شفاف

اخبار,اخبارگوناگون,ساخت خانه کاملا شفاف

اخبار,اخبارگوناگون,ساخت خانه کاملا شفاف

اخبارگوناگون - ایسنا
 

Akbar Balinparast بازدید : 276 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اخبار گوناگون - ترسناک ترین خانه دنیا +عکس

"خانه اربابی مک کامی" در کالیفرنیا محلی است که بسیاری با اعتماد به نفس وارد می شوند و از سمت دیگر با داد و فریاد و در حالی که گریه می کنند و مادرشان را صدا می زنند خارج خواهند شد. این خانه همه را در هر شرایطی به بدترین شکل ممکن می ترساند.

اخبار,اخبار گوناگون ,خانه های ترسناک

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اگر همه کابوس ها، ترس های بچگی، ترس از مکان های مختلف که تا به حال تجربه کرده اید را کنار هم بگذارید بازهم ذره ای از ترسی که در ترسناک ترین خانه دنیا تجربه خواهید کرد نمی شود.

"خانه اربابی مک کامی" در کالیفرنیا محلی است که بسیاری با اعتماد به نفس وارد می شوند و از سمت دیگر با داد و فریاد و در حالی که گریه می کنند و مادرشان را صدا می زنند خارج خواهند شد. این خانه همه را در هر شرایطی به بدترین شکل ممکن می ترساند.

اخبار,اخبار گوناگون ,خانه های ترسناک

 
داستان این خانه اینگونه تعریف می شود که در گذشته این مکان یک تیمارستان روانی بوده است و صاحبش تیمارستان بیماران را تکه تکه می کرده و اندام های آن ها را به فروش می رسانده است حالا هرکه وارد این مکان شود شاید دچار نفرین بیماران آن گردد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خانه های ترسناک


در کل فردی که می خواهد ترس واقعی را تجربه کند 4 تا 7 ساعت در این خانه می گردد و در این میان همه چیز مملو از خون بوده و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. ممکن است گروهی با لباس های خونی و چهره های وحشتناک ظاهر شده و او را دستگیر کنند. با دستگیر کردنش به سمت محلی می روند که اعضای بدنش را در بیاورند و این مسیر مملو از حس های ترسناک است.

نکته جالب در مورد این خانه دوربین هایی است که در هر نقطه ای نصب شده است. این دوربین ها کل فیلم فرار و ترس را ضبط می کند و در انتهای مسیر شما یک فیلم ترسناک در اختیار دارید که نقش اول آن را نیز خودتان بازی کرده اید. 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 

Akbar Balinparast بازدید : 250 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

اخبار گوناگون - دختری که روزی 22 ساعت می خوابد +عکس

«بث گودیر» دختر 20 ساله ای است که دچار سندروم «کلین لوین» شده است. این بیماری باعث می شود تا اون بیش از حد عادی به خواب برود. این بیماری که به نام «زیبای خفته» هم شهرت دارد می تواند زندگی یک انسان را از بین ببرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جوانان علاقه خاصی به خوابیدن دارند و قدرت آن را دارند تا ساعت ها بیش از اندازه عادی بخوابند و از آن لذت ببرند ولی یک نوجوان انگلیسی به طور عجیبی روزانه تنها 2 ساعت از خواب بیدار می شود.

«بث گودیر» دختر 20 ساله ای است که دچار سندروم «کلین لوین» شده است. این بیماری باعث می شود تا اون بیش از حد عادی به خواب برود. این بیماری که به نام «زیبای خفته» هم شهرت دارد می تواند زندگی یک انسان را از بین ببرد.

این بیماری از سنین نوجوانی شروع می شود و معمولا در سن 15 یا 16 سالگی بیمار روزی 18 ساعت خواب را هم تجربه می کند. این بیماری به صورت حمله های ناگهانی رخ می دهد و ممکن است تا سه هفته ادامه داشته باشد.

در شرایط حساس باید مراقبت 24 ساعته از بیمار انجام شود تا مشکل دیگری برای او رخ ندهد چرا که ممکن است بیمار بیش از یک روز کامل هم در خواب باشد و در زمان بیداری فرق واقعیت و خیال را نمی فهمد.

در سراسر دنیا نزدیک به 1000 نفر به این بیماری نادر دچار هستند که از این میان 70 درصد را آقایان تشکیل می دهند. هنوز دلیل و درمان درستی برای این بیماری پیدا نشده است.
اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

Akbar Balinparast بازدید : 194 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

اخبار گوناگون - این خودرو ذهن راننده را می خواند +عکس

«Neuron» طرحی از «یان کتل» است که می تواند ذهن راننده را خوانده یا از آن رانندگی یاد بگیرد. داخل این خودرو مملو از حسگرهای مختلف است که می تواند راننده را آنالیز کند و پس از مدتی تمام تصمیم های شما را جلوتر می داند و انجام می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در گذشته فکر می کردند که با رسیدن قرن بیست و یکم انسان ها با خودروی خود پرواز می کنند و خیابان ها به آسمان ها می روند اما حالا همه خودروها به خیابان چسبیده اند و ما در قرن حاضر خودروهایی برای آیندگان ترسیم می کنیم که می توانند ذهن خوانی کنند.

بسیاری از دستگاه های پیشرفته ساخته شده اند که می توانند رشته های عصبی مغز را آنالیز کرده و فکر شما را حدس بزنند حالا فرض کنید این امکانات به خودروی شما منتقل شود، نتیجه آن حتما خودرویی مانند «Neuron» می شود.

«Neuron» طرحی از «یان کتل» است که می تواند زهن راننده را خوانده یا از آن رانندگی یاد بگیرد.  داخل این خودرو مملو از حسگرهای مختلف است که می تواند راننده را آنالیز کند و پس از مدتی تمام تصمیم های شما را جلوتر می داند و انجام می دهد.

این خودرو فرمان و پدال ندارد و همه چیز با تفکر کنترل می شود. طرح این خودرو از لحاظ ظاهری نیز بسیار عجیب است و نگاه کردن به آن باعث تعجب می شود. به نظر شما بشر روزی قادر به ساخت این خودرو خواهد شد ؟

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خودروهای جدید

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خودروهای جدید

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خودروهای جدید

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خودروهای جدید

 اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 

Akbar Balinparast بازدید : 146 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

الیزابت دوم ملکه بریتانیا به دیدار فرزند دوم نوه خود رفت پوشک او را تعویض کرد و به او شیر داد.

به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی میل، ملکه الیزابت دوم که به تازگی جشن تولد 89 سالگی اش را جشن گرفت با رفتن به کاخ کنسینگتون در لندن، دومین نتیجه خود را در آغوش گرفت.


شارلوت دومین فرزند و نخستین دختر ویلیام (نوه ملکه) است که در هفته گذشته به دنیا آمد.

 

اخبار گوناگون - عصرایران

Akbar Balinparast بازدید : 164 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
راه‌های زیادی برای سنجش و ارزیابی صنعت خودرو در سطح بین المللی وجود دارد؛ اما یکی از این راه‌ها که به ویژه برای اغلب افراد جذاب و خواندنی است، سرعت خودرو‌ها و رتبه بندی آن‌ها بر این اساس است. از همین روی است که می‌گویند در صنعت خودروی حال حاضر، سرعت دقیق‌ترین و صحیح‌ترین تأثیرات را به دنبال دارد.

این خودرو‌ها صرف نظر از طراحی و تکنولوژی ساخت خود، جزو سریع‌ترین خودروهای جهان محسوب می‌شوند. نکته آنکه در اینجا تأکید بر خودروهای تولیدی توسط کمپانی‌های تجاری است و در نتیجه خودروهای مسابقه‌ای از این فهرست خارج هستند. همچنین نکته دیگر آنکه این فهرست شامل خودروهایی است که ادعای داشتن بالا‌ترین سرعت از سوی آن‌ها، توسط مجلات و نشریات معتبر تخصصی خودرو تأیید شده است.

با این تفاسیر، خودروهای زیر سریع‌ترین خودروهای جهان به شمار می‌روند.

۱ ـ هِنِسی Venom GT (۲۷۰ مایل / ۴۳۴ کیلومتر در ساعت)
این خودرو با ترکیبی از شاسی Lotus Elise و موتور دوقلوی توربو شارژ V۸ با قدرت ۱۲۴۴ اسب بخار سریع‌ترین خودروی تولیدی جهان محسوب می‌شود. این خودرو در سال گذشته در Kennedy Space Center رکورد ۲۷۰ مایل در ساعت را ثبت کرده است.

اما جالب آنکه علیرغم این موضوع، این رکورد در کتاب گینس ثبت نشده و همچنین از آنجا که از طراحی دست ساز برخوردار است، برخی در مورد ماهیت تجاری آن اظهار شک و تردید کرده‌اند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سریع‌ترین خودروهای جهان

 
۲– بوگاتی Veyron Super Sport (۲۶۸ مایل / ۴۳۱ کیلومتر در ساعت)
وقتی شرکت فولکس واگن بوگاتی را خرید، یک هدف در سر داشت؛ تولید سریع‌ترین خودروی جهان. نسخه اصلی Veyron به این هدف دست یافته بود و با موتور چهارقلوی توربو شارژ W۱۶ با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار و بهای ۱.۷ میلیون دلار، یکی از بر‌ترین خودروهای جهان نام گرفت.

اما بعد از آنکه این لقب از سوی SSC Ultimate Aero به چالش کشیده شد، اکنون Veyron Super Sport با تقویت موتور در حد ۱۲۰۰ اسب بخار و برخی تغییرات آیرودینامیک در طراحی برای رسیدن به سرعت بیشتر در پی کسب جایگاه سابق خود برآمد. گینس همچنان این خودرو را با سرعت ۲۶۸ مایل بر ساعت که در پیست آزمایشی فولکس واگن به ثبت رسیده، به عنوان سریع‌ترین خودروی جهان شناسایی می‌کند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سریع‌ترین خودروهای جهان

 
۳– SSC Ultimate Aero (۲۵۶ مایل / ۴۱۲ کیلومتر در ساعت)
در واقع این خودرو بود که عظمت بوگاتی و فولکس واگن را به چالش کشید؛ خودرویی که کمتر نامی از آن شنیده شده. Shelby SuperCars یا SSC موفق به تولید خودرویی شد که در یک برهه زمانی، سریع‌ترین خودروی جهان شناخته می‌شد. در سال ۲۰۰۷ این خودرو رکورد ۲۵۶ مایل در ساعت را به ثبت رسانید و از بوگاتی سبقت گرفت.

رمز این موفقیت در استفاده از موتور دوقلوی توربو شارژ V۸ با قدرت ۱.۲۸۷ اسب بخار بود؛ البته از آنجا که این خودرو فاقد تجهیزات و امکانات الکترونیکی برای کنترل این سرعت بود، تجربه خوبی را از رانندگی به ثبت نرسانید.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سریع‌ترین خودروهای جهان

 
۴- Koenigsegg CCR (۲۴۲ مایل / ۳۸۹ کیلومتر در ساعت)
شرکت سوییسی Koenigsegg در سال ۲۰۰۵ و قبل از بوگاتی با خودروی CCR خود موفق به کسب عنوان سریع‌ترین خودروی جهان شد. این خودرو نسل اول خودروهایی بود که اکنون این شرکت تولید می‌کند و مجهز به یک موتور V۸ طراحی خود شرکت، بدنه از جنس فیبر کربن و تقریبا فاقد تجهیزات کنترلی الکترونیک بود.

اما این خودرو چندان در اوج شهرت نماند و شرکت سوییسی در ‌‌نهایت به سرعت آن را با CCX و بعدا با Agera جایگزین کرد. Koenigsegg ادعا می‌کند که Agera سرعتی بیش از ۲۷۰ مایل در ساعت را ثبت می‌کند، ولی تا کنون کسی این رکورد را با این خودرو به ثبت نرسانده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سریع‌ترین خودروهای جهان

 
۵– مک لارن F۱ (۲۴۱ مایل / ۳۸۸ کیلومتر در ساعت)
خودروی F۱ چیزی بیش از سریع‌ترین خودروی سابق جهان است. با بدنه فیبر کربن خود و همچنین موتور BMW M V۱۲ و همچنین صندلی راننده در وسط، یکی از جالب‌ترین خودروهای تاریخ نیز بوده است. مک لارن پیش از این بیش از همه با خودرو‌های تولیدی خود برای مسابقات فرمول یک شناخته می‌شد و طراحی F۱ نیز برگرفته از همین تجربیات مک لارن است.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سریع‌ترین خودروهای جهان

 
۶- استون مارتین One-۷۷ (۲۲۰ مایل / ۳۵۴ کیلومتر در ساعت)
این خودرو سریع‌ترین خودروی تولیدی شرکت استون مارتین است و در عین حال، متفاوت‌ترین خودروی این شرکت. خودرو One-۷۷ از یک موتور V۱۲ با قدرت ۷۵۰ اسب بخار بهره‌مند بوده و از سایر خودروهای تولیدی شرکت استون مارتین سبک‌تر است. طراحی این خودرو نسبت به سایر خودروهای دیگر این فهرست که بیشتر اسپورت هستند، لوکس به نظر می‌آید و به عقیده بسیاری این خودرو یک شخصیت منحصر به فرد دارد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سریع‌ترین خودروهای جهان

 
۷– جاگوار XJ۲۲۰ (۲۱۷ مایل / ۳۴۹ کیلومتر در ساعت)
این خودرو در سال ۱۹۹۲ با موتور شش سیلندر خود سریع‌ترین خودروی جهان شد. طرح مفهومی این خودرو از یک موتور V۱۲ و انتقال قدرت به چهار چرخ خبر می‌داد، ولی تولید نهایی مجهز به یک موتور دوقلوی توربو شارژ V۶ و انتقال قدرت به چرخ‌های جلو بود.

واقعیت آن بود که خریداران این خودرو در دهه ۹۰ بیش از تولید نهایی از طرح مفهومی آن رضایت داشتند و بعد‌ها مشخص شد که تنها داشتن سریع‌ترین خودروی جهان برای لذت بردن از رانندگی کفایت نمی‌کند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سریع‌ترین خودروهای جهان


۸– مک لارن P۱ (۲۱۷ مایل / ۳۴۹ کیلومتر در ساعت)
جانشین خودروی F۱ از شرکت مک لارن یعنی P۱ به اندازه نسخه قبلی سریع نبود اما از جهاتی بسیار تکنولوژیک بود. موتور هیبریدی با قدرت ۹۰۳ اسب بخار این خودرو تلفیقی از توربو شارژ V۸ و تجهیزات الکترونیک بود و منجر به تولید یکی از قابل‌ترین خودروهای اسپورت دنیا در رانندگی شد.

مک لارن خود نیز تأکید کرده بود در تولید این خودرو تمرکز و توجه را بیش از همه بر تجربه رانندگی معطوف کرده است تا بالا‌ترین سرعت و این خودرو این ادعای مک لارن را با طی یک دور در پیست تنها در شش ثانیه ثابت کرد. شاید مک لارن رقابت با امثال بوگاتی را در سرعت‌‌ رها کرد و توجه خود را برای جلب مشتریان بیشتر روی تجربه خوب و با ثبات رانندگی قرار داد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سریع‌ترین خودروهای جهان

 
۹– فراری LaFerrari (۲۱۷ مایل / ۳۴۹ کیلومتر در ساعت)
این خودرو به همراه P۱ و پورشه ۹۱۸ اسپایدر سه رأس مثلثی بودند که در پی اثبات این نکته می‌گشتند که تجربه بهینه در رانندگی مهم‌تر از بالا‌ترین سرعت است. در واقع فراری در LaFerrari سرعت بالای مک لارن را با هوشمندی و استعداد تلفیق کرده است. موتور V۱۲ این خودرو با تکنولوژی هیبریدی استفاده شده در خودروهای تولیدی فراری برای فرمول یک در یک جا جمع شدند تا نه تنها قدرت ۹۵۰ اسب بخار را نتیجه دهد، بلکه یکی از بهینه‌ترین و پاسخگو‌ترین سیستم‌های الکترونیک در کنترل را به دنیا معرفی کند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سریع‌ترین خودروهای جهان

 
۱۰– فراری Enzo (۲۱۷ مایل / ۳۴۹ کیلومتر در ساعت)
اینکه خودروی فراری Enzo یک دهه قبل از LaFerrari به سرعت ۲۱۷ مایل در ساعت رسیده بود شاید نشان از درجا زدن فراری نباشد، بلکه نشانه‌ای از این باشد که Enzo تا چه حد پیشرفته بوده است. این خودرو هرچند در برابر LaFerrari کمی قدیمی‌تر و سنتی‌تر به نظر می‌رسد، یک دهه قبل از آن از سلاطین سوپر خودروهای جهان بوده است.

این خودرو در زمانی که تولید شد، اولین خودرویی بود که تکنولوژی استفاده شده در فرمول یک را به کار گرفت و توانست لقب سریع‌ترین و قدرتمند‌ترین فراری را تا کنون کسب کند. این خودرو یک نقطه عطف در تولید سوپر خودرو‌ها بود و خط سیر بعدی خودروهای تجاری فراری را شکل داد. البته فقدان تجهیزات الکترونیک کامل تجربه بهینه‌ای از رانندگی را نتیجه نداد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سریع‌ترین خودروهای جهان

 

اخبار گوناگون - تابناک

Akbar Balinparast بازدید : 163 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
مایکروسافت تایید کرده که گوشی لومیا 640 اولین گوشی است که امکان به روزرسانی سیستم عامل ویندوز آن به نسخه 10 وجود دارد. معرفي اولین گوشی مجهز به ویندوز 10

البته لومیا 640 ایکس ال هم که برادر بزرگتر لومیا 640 است هم امکان تجهیز به ویندوز 10 را خواهد داشت. مایکروسافت هفته گذشته با برگزاری کنفرانس بیلد 2015 از ویژگی های مختلف ویندوز 10 رونمایی کرد.
از جمله این امکانات سازگاری ویندوز 10 با طیف گسترده ای از محصولات اعم از رایانه های شخصی، تبلت ها و گوشی هاست. همچنین برنامه های همراه آندروید و iOS با تغییرات مختصری بر روی ویندوز 10 قابل نصب خواهند بود.

اوسی کورپلا مدیر حوزه اسکاندیناوی مایکروسافت با تایید این خبر گفته است که Lumia 640 گزینه ای مناسب برای نصب ویندوز 10 است. گوشی یاد شده به علت امکانات و قیمت مناسب در بسیاری از کشورهای در حال توسعه پرطرفدار است.


اخبار تکنولوژی - بهارنیوز

Akbar Balinparast بازدید : 199 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
استفاده از تصاویر زنده و سه بعدی روی زمین و پوشاندن آن با ماده ای پلیمری و شفاف باعث ایجاد منظره ای دیدن در اتاق ها خواهد شد.

استفاده از تصاویر زنده و سه بعدی روی زمین و پوشاندن آن با ماده ای پلیمری و شفاف باعث ایجاد منظره ای دیدن در اتاق ها خواهد شد.این عمل مخصوصا برای سرویس های بهداشتی مناسب است. در این گونه کف سازی ها تصاویر به صورت چندین لایه روی هم قرار می گیرد و هر لایه را ماده ای شفاف از لایه های دیگر جدا می کند. این گونه تصویری سه بعدی در کف اتاق پدیدار می گردد. در ادامه تصاویری از این سبک جدید دکوراسیون در منازل را مشاهده می کنید.

 

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویری از کف اتاق سه بعدی,کف سه بعدی اتاق خواب

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویری از کف اتاق سه بعدی,کف سه بعدی اتاق خواب

 

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویری از کف اتاق سه بعدی,کف سه بعدی اتاق خواب

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویری از کف اتاق سه بعدی,کف سه بعدی اتاق خواب

 

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویری از کف اتاق سه بعدی,کف سه بعدی اتاق خواب

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویری از کف اتاق سه بعدی,کف سه بعدی اتاق خواب

 

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویری از کف اتاق سه بعدی,کف سه بعدی اتاق خواب

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویری از کف اتاق سه بعدی,کف سه بعدی اتاق خواب

 

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویری از کف اتاق سه بعدی,کف سه بعدی اتاق خواب

 

اخبار گوناگون - تاپ ناپ

Akbar Balinparast بازدید : 204 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

روماریو دو سانتوس آلوز همیشه آرزوی داشتن بدنی شبیه به هالک را داشته است. بهمین دلیل تصمیم گرفت که به بدن خود روغن و الکل تزریق کند.

روماریو دو سانتوس آلوز همیشه آرزوی داشتن بدنی شبیه به هالک را داشته است. بهمین دلیل تصمیم گرفت که به بدن خود روغن و الکل تزریق کند. او می گوید اثر این کار او باعث شد تا پای مرگ برود ولی اثری که روی بازوهایش داشته بسیار باور نکردنی است. بیشتر از اینکه او را به یک ورزشکار خوش هیکل تبدیل کند، او را به یک هیولای بد هیبت تبدیل کرده است.

 

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویر مرد هیولایی,علت هیولا شدن مرد

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویر مرد هیولایی,علت هیولا شدن مرد

 

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویر مرد هیولایی,علت هیولا شدن مرد

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویر مرد هیولایی,علت هیولا شدن مرد

 

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویر مرد هیولایی,علت هیولا شدن مرد

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویر مرد هیولایی,علت هیولا شدن مرد

 

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویر مرد هیولایی,علت هیولا شدن مرد

 

اخبار گوناگون - تاپ ناپ

Akbar Balinparast بازدید : 107 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
رقابت تحصیلی در هنگ کنگ از دوران دبیرستان به مهدکودک ها رسیده است؛ خانواده های هنگ کنگی تمام تلاششان را می کنند تا نوزادشان را در بهترین مهدکودک ممکن ثبت نام کنند.

باور کردنی به نظر نمی رسد اما عکس های منتشر شده از مهدکودک های هنگ کنگ حاکی از رقابت های تحصیلی بسیار زیاد کودکان این کشور است.

به طوری که این کودکان کوچک باید از همان بدو تولد خودشان را برای شرکت در مصاحبه های این مهدکودک ها آماده کنند.

احتمالا تصور شما هم از مهدکودک فقط به صحنه بازی و یا چرت زدن بچه های خردسال ختم می شود اما پدرو مادرهای هنگ کنگی، مهد کودک را یک مرحله بسیارمهم که می تواند آینده فرزندشان تعیین کند می دانند.

آنها به شدت اعتقاد دارند که ورود به بهترین مهدکودک به معنی ورود به بهترین دبستان و بعد از آن بهترین دبیرستان و در نهایت ورود به بهترین دانشگاه خواهد شد.

حتی در هنگ کنگ مادرهایی زندگی می کنند که از دوران بارداری به فکر پیدا کردن یک مهدکودک خوب برای فرزندشان هستند.

یکی از همین مادرها می گوید: «در هنگ کنگ اگر شما نتوانید یک مهدکودک خوب برای فرزندتان پیدا کنید در نتیجه برای پیدا کردن یک مدرسه ابتدایی خوب دچار مشکل خواهید شد. به همین دلیل باید از دوران بارداری برای پیدا کردن یک مهد خوب تلاش کنید.»

عملکرد کودکان در حین مصاحبه ملاک انتخاب در این مهدکودک های عجیب و غریب است. فشار رقابتی بالا میان کودکان نوپای هنک کنگی باعث ظهور کتاب های کمک درسی در این سطح شده است تا کودکان هنگ کنگی از همین سن پایشان به کلاس های کمک آموزشی باز شود.

«یویو» یکی از همین کودکان نوپاست که فقط یک سال و نیم سن دارد. یویو برای مصاحبه یکی از همین مهدکودک ها آموزش دیده تا هنگام مصاحبه ابتدا به معلم خوشامد بگوید و بعد از آن خودش را به وی معرفی کند. یویو همچنین می تواند با لگو خانه بسازد و میوه های مختلف را تشخیص دهد.

مادر یویو می گوید: «این کلاس ها و مصاحبه ها برای بچه ها خیلی سخت است اما من می خواهم او برای آینده خوب آماده شود.»

نوزادان هم کنکور می‌دهند

یکی دیگر از مادرها که می خواهد چشم انداز بسیار زیبایی را برای آینده بچه هایش ترسیم کند. قصد دارد در مهدکودکی شرکت کند که از میان صدها متقاضی فقط ۹ کودک را می پذیرد.

نوزادان هم کنکور می‌دهند

فرزند دوم این مادر نیز که نوزادی ۸ ماهه است هم اکنون در کلاس های آمادگی برای انجام مصاحبه شرکت می کند تا این کودک در ۸ ماهگی سرنوشت آینده اش را رقم بزند!»

نوزادان هم کنکور می‌دهند

اما این کلاس های مختلف و استفاده از این فوق برنامه ها برای خانواده ها ارزان تمام نمی شود. به طور مثال برای یک سری کلاس ۱۲ ساعته در یک مورد خاص حدود ۵۸۰ دلار باید هزینه پرداخت کرد که این هزینه حدود یک چهارم در آمد یک خانوار متوسط هنک کنگی است.

نوزادان هم کنکور می‌دهند

از آن بدتر اینکه مهدکودک ها به دنبال قابلیت های متفاوتی در یک کودک هستند و همین موضوع باعث شده خانواده ها بخواهند کودکشان را در طیف وسیعی از کلاس های فوق العاده شرکت دهند و برای همه این کلاس پول قابل توجهی خرج کنند.

نوزادان هم کنکور می‌دهند

سوالات و مصاحبه ها نیز هربار سخت تر و سخت تر می شود و مربیان واقعا سوال های بسیار پیچیده ای از بچه ها می پرسند. سوالهایی مانند «چشمهای شما برای چه چیزی است؟» یا «این تخم مرغ چه نوع تخم مرغی است؟» هم چنین رفتار کودک در حین مصاحبه نیز بسیار مورد توجه قرار می گیرد و هر چقدر این کودکان شیرین تر برخورد کنند رفتارشان مودبانه تر تلقی می شود.

 

اما در این میان برخی صاحبان مهدکودک در این کشور کودک ترجیح می دهند روی چگونگی تمایل کودکان با اسباب بازی های و همبازی هایشان تمرکز کنند. یکی از مصاحبه کنندگان میگوید: «من به دنبال علم و دانش در کودکان نیستم چون آنها چیزهایی است که کودکان بعد از شروع دوره آموزشی فراخواهند گرفت من بیشتر دنبال تعاملات اجتماعی و نوع تربیت والدین هستم. پدر و مادری که خود رای و تحمیل کننده باشند برای این مهد مناسب نیستند. در واقع این مصاحبه ها به سرعت رفتارهای طبیعی و غیر طبیعی کودکان را نشان می دهد به طور مثال یک کودک در یک موضوع خاص آمادگی کامل برای صحبت کردن دارد اما در موضوع دیگر به طور ناگهانی خجالت می کشد و این یعنی او این موضوع را طوطی وار آموزش دیده است.»

 

با این حال کارشناسان زیادی معتقدند این فشارهای سخت و بیش از حد به کودکان می تواند موجب بی علاقه شدن آنها نسبت به یادگیری و مطالعه در سالهای آتی می شود. به طوریکه هم اکنون «مهارت خواندن» مردم هنگ کنگ به مراتب ضعیف تر از سایر کشورهاست و مردم این کشور به این موضوع کمتر علاقه نشان می دهند.

اخبارگوناگون - جام جم آنلاین
 

Akbar Balinparast بازدید : 189 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

عشق به این وسیله نقلیه دوچرخ به حدی است که برخی اقدام به طراحی نمونه‌های متفاوتی می‌کنند و با ترکیب دوچرخ و نمادهای آیکونیک، طرحی جدید ارائه می‌دهند.

 موتورسیکلت یکی از وسایل نقلیه محبوب در میان گروه خاصی از مردم است. این وسیله نقلیه در حال حاضر به اشکال مختلف برقی و دیزلی با موتور احتراقی تولید می‌شود.

سرعت موردنظر موتورها با توجه به قدرت آن متفاوت است و همین موجب برگزاری مسابقات موتورسواری به اشکال مختلف شده است.

عشق به این وسیله نقلیه دوچرخ به حدی است که برخی اقدام به طراحی نمونه‌های متفاوتی می‌کنند و با ترکیب دوچرخ و نمادهای آیکونیک، طرحی جدید ارائه می‌دهند. بیشتر این موتورسیکلت‌ها در نمایشگاه‌های خلاقیت به نمایش درآمده‌اند.

موتور پریداتور (Predator)
موتور پریداتور ترکیبی از نماد نقش منفی فیلم پریداتور با بازی آرنولد شوارتزینگر است. این موتور توسط گروه موتور سازی پیتس تاپ طراحی و ساخته شده و در نمایشگاه نیوجرسی به نمایش درآمده است.

موتورسیکلت‌های با طراحی عجیب,عجیب ترین موتورسیکلت‌های جهان

  موتور جگوار
این موتور با اقتباس از لوگوی معروف پوما ساخته شده است. کانسپت جگوار توسط شرکت متور سازی برندماسائو انگلستان طراحی شده است.

موتورسیکلت‌های با طراحی عجیب,عجیب ترین موتورسیکلت‌های جهان

بلندترین موتور دنیا
این موتور به دست درگ دانهام طراحی و ساخته شده است. و بیش از 2 هزار و 900 گرم وزن، 4 متربلندی و 6 متر طول دارد. این موتور به ثبت گینس رسیده و 300 هزار دلار ارزش دارد.

 موتورسیکلت‌های با طراحی عجیب,عجیب ترین موتورسیکلت‌های جهان

 سوزوکی بی پلان
شرکت سوزوکی این موتور آینده نگر را در سال 2007 طراحی کرد. به خاطر طراحی خاص آن، موتور سوار احساسی از پرواز را تجربه خواهد کرد.

 بزرگ‌ترین موتور یک سیلندر جهان
فرانس لانجر طراح بازنشسته آلمانی این موتور را ساخته و به ثبت گینس رسانده است.

 موتورسیکلت‌های با طراحی عجیب,عجیب ترین موتورسیکلت‌های جهان

 موتور پرنده
این موتور را یک خلبان بازنشسته به نام لری نیل ساخته است. این موتور با 112 کیلومتر سرعت در هوا و 96 کیلومتر سرعت در زمین حرکت می‌کند. قیمت آن 25 هزار دلار است.  

موتورسیکلت‌های با طراحی عجیب,عجیب ترین موتورسیکلت‌های جهان

 موتور اف 15
هزینه طراحی این موتور را شرکت هوندا پرداخت کرده و نمونه کوچکی از جت جنگنده اف 15 است.

 

موتورسیکلت‌های با طراحی عجیب,عجیب ترین موتورسیکلت‌های جهان

موتور تک چرخ- یونو
این موتور را یک جوان 18 ساله به نام پاس گولاک طراحی کرده و برای نخستین بار در نمایشگاه موتور تورنتو به نمایش درآمد. این موتور با برق حرکت می‌کند.

موتورسیکلت‌های با طراحی عجیب,عجیب ترین موتورسیکلت‌های جهان

 
اولین دوچرخه جهان
ویلم مایباخ در سال 1885 اولین دوچرخه جهان را طراحی کرد.  

موتورسیکلت‌های با طراحی عجیب,عجیب ترین موتورسیکلت‌های جهان

 موتور کفشی
دال مورای این موتور را در جنوب شهر شیکاگو طراحی کرد. 

موتورسیکلت‌های با طراحی عجیب,عجیب ترین موتورسیکلت‌های جهان

 

موتور کارتونی

این موتور با اقتباس از شخصیت کارتونی کرش ساخته شده و یکی از عجیب‌ترین نمونه‌های ساخته شده در شرکت استورگیس است.

موتورسیکلت‌های با طراحی عجیب,عجیب ترین موتورسیکلت‌های جهان

 

 اخبار گوناگون - بازار خبر

Akbar Balinparast بازدید : 208 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
یک زن و شوهر المانی تصمیم گرفتند که در زندگی شان هرگز از پول استفاده نکنند!!

خانواده “رافائل فلمر” کاملا متفاوت هستند و به هیچ عنوان دوست ندارند پولی داشته باشند و یا از پول استفاده کنند. آن ها تنها در مواردی که دیگر اوضاع بسیار سخت باشد به سمت پول می روند.


این جوان ۲۹ ساله در آلمان به دنیا آمده است و البته خانواده ای بسیار غنی نیز داشته است. او در یکی از رشته های بسیار خوب دانشگاهی تحصیل کرده است و از همین رو می تواند شغل پردرآمدی داشته باشد اما هیچ علاقه ای به پول ندارد.به گفته خودش از چند سال پس از دانشگاه متوجه شده است که نکات مهم زیادی در دنیا وجود دارد که دیگر مجالی برای فکر کردن به پول باقی نمی گذارد. او و همسرش تمام تلاششان را می کنند تا از پول استفاده نکنند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی

 

آن ها برای اینکه بتوانند بدون پول زندگی کنند باید در قبال خریدهایشان کار کنند. او به همراه همسرش اگر بخواهد سبزی بخرد چند ساعتی در سبزی فروشی کار می کند ولی پولی پرداخت نمی کند همچنین در خانه نیز کارهای ساختمان را انجام می دهند اما اجاره پرداخت نمی کنند.

و حتی یک بار توانسته است از آلمان تا آمریکا را که بیش از هزار یورو خرج دارد تنها با ۱۵۰ یورو سفر کند. که در طول را مجبور بوده اتوبوس بشورد، کشتی تمیز کند و حتی برخی مواقع نگهبانی بدهد. او همچنین گفته است که قصد دارد فرزندش را نیز بدون پول بزرگ کند تا به همه نشان دهد که تمام دنیا خرج پول برای زندگی راحت تر نیست.
اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

Akbar Balinparast بازدید : 203 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
تاستودیوی طراحی و تحقیقاتی Calty تویوتا، کانسپتی از خودروهای شهری طراحی کرده است که بسیار ویژه است.

این خودرو یک وسیله نقلیه انعطاف‌پذیر با طراحی داخلی قابل تغییر است و کاملا منطق بر نیاز کاربران امروزی طراحی و تولید شده است ،یعنی مالک این خودرو هر طوری دلش بخواهد داخل خودرو را تغییر می‌دهد و حسابی حالش با ماشینش خوب خواهد بود.

 

اخبار,اخبار گوناگون,وسیله نقلیه انعطاف‌پذیر

 

اخبار,اخبار گوناگون,وسیله نقلیه انعطاف‌پذیر

 

اخبار,اخبار گوناگون,وسیله نقلیه انعطاف‌پذیر

 

اخبار,اخبار گوناگون,وسیله نقلیه انعطاف‌پذیر

 

اخبار,اخبار گوناگون,وسیله نقلیه انعطاف‌پذیر

 

اخبار,اخبار گوناگون,وسیله نقلیه انعطاف‌پذیر

 

اخبار,اخبار گوناگون,وسیله نقلیه انعطاف‌پذیر

 

اخبار گوناگون - جهان نیوز

Akbar Balinparast بازدید : 387 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکس زن باحال

عکس های زیباترین زنان سال 2015

زن خفن

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکس زنان زیبا

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکس های زنان خوشگل

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکس زن خفن و ناز

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکس ناز زن و دختر

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکسای زنان زیبا

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکسهای زن خوشگل

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکس زن جذاب

عکس های زیباترین زنان سال 2015

خوشگل ترین زن دنیا

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکس زن و دختر

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکس های دختران زیبا

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکس دختر ناز و باحال

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکس زن

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکس دختر

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکسهای زن خوشگل

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکس آنجلینا جولی

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکس زن عروسکی

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکس باحال زنان

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکس زن هندی

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکس زنان زیبای جهان

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکسهای جدید زن و دختر

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکس زن

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکس زن مو بلند

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکس زن

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکس

عکس های زیباترین زنان سال 2015

عکس دختر زیبارو

عکس های زیباترین زنان سال 2015

Akbar Balinparast بازدید : 417 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در شمال هند در برخی روستاها همچون دهردون، خانواده های چند شوهری مرسوم است که فرزندان پسر در خانواده با ازدواج اولین برادر، به وی پیوسته و زندگی شان را با وی ادامه می دهند. گفته می شود پسران خانواده از این رو دست به این کار می زنند تا میراث پدریشان کمتر بین وراث تقسیم شده و شریک کمتری پیدا کند.در شمال هند در برخی روستاها همچون دهردون، خانواده های چند شوهری مرسوم است که فرزندان پسر در خانواده با ازدواج اولین برادر، به وی پیوسته و زندگی شان را با وی ادامه می دهند. گفته می شود پسران خانواده از این رو دست به این کار می زنند تا میراث پدریشان کمتر بین وراث تقسیم شده و شریک کمتری پیدا کند. شاید این روستا را باید مکان حرام‌زاده‌ها بنامیم و تنها شکر می‌کنیم ,که دینمان اسلام است و ما را از این گمراهی و از این وحشیگری رهانیده‌ است. که به خاطر کمتر شدن تعداد وارث انسان از فطرت خود دور شود.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1983
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 4,186
  • بازدید سال : 44,242
  • بازدید کلی : 675,620